    From: "Robert Tomasik" <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: opłata za semestr, którego nie ma....
    Date: Sun, 19 Jan 2003 10:15:20 +0100

    | chodzi o to, że student kończący studia w sesji zimowej w razie poprawki
    | egzaminu musi zapłacić za SEMESTR 1200zł a kończący w letniej tylko 400zł
    | opłaty wakacyjnej a to już jest nieuzasadnione przegięcie

    Ważąć rozsądnie, to faktycznie jest to chore rozwązanie. Dlatego skoncentruj
    się na ustaleniu z czego wynika. Sprawdź regulamin czy coś podobnego. Obiło
    mi się o uszy, że to statut.

    | o to chodzi że nie ma czesnego za kilka tygodni... poprawkę mozna mieć
    nawet
    | przed oficjalnym terminem poprawki ale karte poprawkowa na ostatnim
    | semestrze wydadzą TYLKO za okazaniem opłaty za 10 semestr 9 semestralnych
    | studiów! data nie ma tu nic do rzeczy nawet gdybym zgłosił się po karte
    | przed sesja to i tak musze mieć zaplacone za następny ten %#@$^&*!
    | nieistniejacy semestr i to mnie boli

    A nie da się płacić w ratach miesięcznych? Jak się obronisz, to ewentualnie
    wówczas będziesz mógł powalczyć o pozostałą kwotę.

    | skoro obronę mam po 9 semestrach - dokładnie za miesiąc to nie mogę być
    | studentem do lata bo te studia trwają RAZEM z obronę 4,5 roku a nie 5 lat

    Jak nie zdasz egzaminu, to obrony nie będziesz miał. Nawet na prywatnych
    uczelniach - mam nadzieję - do obrony wymagane jest tzw. absolutorium, czyli
    zaliczone wszystkie egzaminy.

    | Usługę wykonają. A to, że w tym wypadku ta usługa będzie
    |
    | nawe teoretycznie nie bedę ale zaplacić muszę

    A dla czego uważasz, że studentem nie będziesz? Legitkę będziesz miał pewnie
    podbitą więc nie wiem, czemu miałbyś nim nie być.