  • Data: 2004-09-15 16:59:40
    Temat: Re: okradziony bagaz w samolocie
    Od: "Jacek P. Urbanowicz" <j...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robcio" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:ci9f0h$15q$1@news.onet.pl...
    > nie ma lotniska bez obslugi ;)))
    > za bagaz na lotnisku odpowiada lotnisko a nie linie
    > kradziez zglaszasz na lotnisku zaraz po odbiorze bagazu.
    > (bo dlaczego w ogole oni maja ci uwierzyc)
    > Bagaze nigdy nie leza na widoku jak pisze.. Nawet jesli samolot mial
    > spoznienie to pewnie bagaze siedzialy w nim duzo wczesniej niz Ty.
    > Cos krecisz..
    > to czy cos dostaniesz zalezy tylko od ich dobrej woli

    Lot mial byc o 3:20. Ok. 2 odprawilem bagaz.
    Samolot byl opozniony 5 godzin i do 8 rano
    w ogole nie bylo go na plycie. W tym czasie bagaz musial gdzies lezec
    i ktos sie do niego dobral. Co tu do krecenia????

    Jaka dobra wola - juz mi napisali, ze mialem 7 dni na pisemne zgloszenie,
    a ze tego nie zrobilem - nie czuja sie zobligowani do zadoscuczynienia.

    pzdr., Jacek