  • Data: 2005-06-23 21:54:33
    Temat: Re: okradziona przesyłka - jak walczyć?
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    york napisał(a):

    > Nie , bo poczta jest najtansza w Polsce.

    W przypadku listów i małych przesyłek owszem. Na tym kończy się jej
    taniocha

    >Towaru za 100zl nie wyslesz chyba
    > kurierem za 30zl.

    Nie widzę potrzeby. Odszkodowanie w zupełności pokryje straty, chyba, że
    jest to na tyle delikatna przesyłka, że powierzanie jej poczcie to
    samobójstwo

    >Watpie ze klient tyle bedzie chcial zaplacic za przesylke.

    Niewierny Tomasz. Nie znasz ludzi :)

    > Zapytaj na roznych grupach o firmy kurierskie, to dostaniesz tyle samo przypadkow
    > kradziezy i oszustw jak z poczta p.

    Nie muszę pytać. Tak się składa, że mam dostęp do opinii resellerów z
    branży komputerowej, którzy wysyłają miesięcznie paczki na poziomie
    kilkaset sztuk :)

    > Oczywiscie tylko, ze sa sytuacje, ktore regulamin nie przewiduje , badz tez
    powinienes
    > dostac pieniadze a nie dostaniesz.

    Niemożliwe. Przepisy są jednoznaczne i nie widzę tutaj miejsca dla sytuacji
    "powinieneś dostać pieniądze a nie dostaniesz"

    > Nie wszytko jest takie proste jak Ci sie wydaje.

    To oświeć mnie w takim razie :)

    > A czy regulamin nie podlega pod prawo ogolne i inne przepisy ?

    Rozwiń myśl..

    > Zawsze chyba mozna
    > sie odwolywac,

    Oczywiście. Zawsze można

    >tylko trzeba wiedziec na jakie przepisy mozna sie powolac i o to
    > majczesciej ludzie pytaja a nie o to czy zrobili blad wysylajac paczke firma x.

    Jak im się pewnych rzeczy nie uzmysłowi to sądzisz, że sami wpadną na to?

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098