  • 11. Data: 2004-02-24 19:30:57
    Temat: Re: okazywanie ;-) dokumentow...
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

    news:c1g100$laq$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Natomiast wydarł się słusznie bo gapowicz w tym momencie wykazał się
    (oprócz
    > złodziejstwa) zwykłym chamstwem.

    Wykazał się roztropnością. OKAZAŁ dokument.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    Ať si bylo, jak si bylo, přece jaksi bylo, ještě nikdy nebylo, aby jaksi

  • 12. Data: 2004-02-24 19:31:58
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

    Użytkownik "Psychik" <p...@Z...pl> napisał w wiadomości

    > interesuje mnie, czy mam obowiazek mu dac do reki legitymacje.

    Nie masz takiego obowiązku.

  • 13. Data: 2004-02-24 19:33:47
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

    > Jak ja trafiam na takiego chama (baaardzo sporadyczne wypadki) to pierwszy
    > wykonuję telefon na policję zeby mi pomogli ustalić jego dane bo sie
    stawia
    > i nie chce okazac dokumentu.

    On ci nie ma obowiązku okazać dokumentu a jedynie ważny identyfikator. A ty
    jesteś pieniacz.

  • 14. Data: 2004-02-24 19:43:46
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > przez 3 tygodnie jezdzenia pociagiem - gdzie *ZAWSZE* sa kontrole
    > biletowe i w komunikacji miejsckij zalapal bym tyle "kar", ze ich
    > odkrecanie, byloby tak samo uciazliwe jak oplata "normalna"

    Sądzę, choc mogę się mylic, ze wszystko możnaby załatwic za jednym zamachem
    przy okazji wzmiankowanego procesu. Przeciez to PKP zawiniło, ze nie mogłes
    udokumentowac uprawnienia do ulgi.

    pdr
    Olo

  • 15. Data: 2004-02-24 19:44:49
    Od: "cosmo" <m...@U...gazeta.pl>

    > zatem powtorze: czy mam obowiazek dawac do reki dokument, czy
    wystarczy
    > jak mu pokaze "pod nos". mowie o takiej sytuacji jak opisalem wyzej.

    > no coz... policjant z Leszna powiedzial mi "na ucho", ze ten
    konduktor,
    > to jest im znany, bo jest nadgorliwy i takie przypadki jak moje zdarzaja
    sie
    > czesciej. powod nadgorliwosci tez mi przedstawil, ale to zatrzymam juz dla
    > siebie... bo takich policjanotow w Lesznie co sie tym zajmuja, nie ma
> [...]
    howuser&userid=360448

    Okazanie to pokazanie do oczu, legitymowanie do danie dokumentu do łapy

  • 16. Data: 2004-02-24 20:02:24
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > stawia
    >
    > On ci nie ma obowiązku okazać dokumentu a jedynie ważny identyfikator.

    Zaraz zaraz....pasazer ma mi okazywac jakis identyfikator??? On ma psi
    obowiazek bez szemrania okazac mi wazny bilet na przejazd.

    > A ty
    > jesteś pieniacz.

    Gon sie

    pdr
    Olo

  • 17. Data: 2004-02-24 20:19:55
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    Użytkownik "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> napisał:

    > Przeciez to PKP
    > zawiniło, ze nie mogłes udokumentowac uprawnienia do ulgi.

    ja jestem zobowiazany posiadac: "wazny i czytelny" dokument. pieczatka
    byla "tak se", wiec i mi by sie moglo dostac. fakt faktem, ze przez x
    miesiecy wzystkim odpowiadala, a temu jednemu cos odwalilo...

    --
    Psychik
    howuser&userid=360448

  • 18. Data: 2004-02-24 20:21:40
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    Użytkownik "cosmo" <m...@U...gazeta.pl> napisał:

    > Okazanie to pokazanie do oczu, legitymowanie do danie dokumentu do
    > łapy

    Olo podal numerek ustawy i artykul, to od dzis nie daje :-)

    --
    Psychik
    howuser&userid=360448

  • 19. Data: 2004-02-24 22:14:01
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia wto 24. lutego 2004 18:28 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Psychik:

    > hallo. dwie sprawy:
    > - nie uzylem slowa gapowicz! bilet byl, a konduktor chcial poobmacywac
    > legitymacje ze stron obu

    A co Ci to przeszkadza? Dobrze, że dba o to, żeby wyłapać złodziei i
    oszustów, dzięki temu Ty, uczciwy, jesteś do przodu. To ten sam motyw co z
    kartami płatniczymi. Jak baba w sklepie przygląda się podpisom, to się
    wkurzamy, a jak kartę ukradną to modlimy o to, żeby baba w sklepie
    dokładnie sprawdzała podpis.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 20. Data: 2004-02-24 22:24:10
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    Użytkownik "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> napisał:

    > A co Ci to przeszkadza?

    opisalem dokladnie sprawe kilka postow wczesniej. niech sie przyglada,
    ale niech mi nie wmawia, ze *musze*, niech z reki nie wyrywa, itd...

    --
    Psychik
    howuser&userid=360448