    From: c...@g...pl (coreczka)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ogrzewanie podlogowe a KZGM
    Date: 12 May 2005 22:54:06 +0200

    owp napisał(a):

    > Czy jak uda mi się przekonać sąsiadów do wyjścia z KZGM i ustanowienia
    > wspólnoty mieszkaniowej w naszej klatce, to będziemy także ograniczni owymi
    > przepisami, czy też będzie wreszcie 'wolnoć Tomku...' ?
    > Pozdrawiam
    > owp

    Wspolnota mieszkoniowa tworzy sie z mocy prawa, jesli choc jeden lokal
    jest wykupiony.... o ile pamietam...
    Polecam lekture "Ustawy o wlasnosci lokali"
    pzdr
    A.

    P.S. Mialam podobny problem - kupilam piec zasilany gazem miejskim,
    ktory robi mi w domu ogrzewanie i ciepla wode. A niedlugo sprowadze piec
    Stirlinga, ktory bedzie mi robil wszystko: wode, cieplo i prad.
    Uwolnilam sie od narzuconych mi dostawcow.:)
    A.