    From: "zkruk [Lodz]" <z...@S...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ogrzewanie podlogowe a KZGM
    Date: Thu, 12 May 2005 22:25:52 +0200

    owp wrote:

    > Dzięki za odpowiedź.
    > Niezgodne z jakimi przepisami ?

    budowlanymi? tego juz do konca nie wiem
    ale sam sie zastanow co by sie stalo jakby w rury poszlo 75 stopni (zima to
    nawet 80 stopni calkiem mozliwe - wciaz niskotepraturowe ogrzewanie)
    jestes w stanie trzymac grzejnik reka?
    a teraz wyobraz to sobie na podlodze... parzace w stopy zamiast przyjemnie
    grzac (przyjemnie to do 35 stopni czyli na zasileniu powiedzmy do 50 )

    > Czy ma znaczenie, że nie jest to blok
    > z płyty, tylko budynek z cegły z lat 50-60 ?

    raczej nie -kotlownie i wezly mogly byc modernizowane - wiec rownie dobrze
    jest tam wymiennik a rownie dobrze moze byc bezposrednio ...
    choc od tego sie odchodzi bo tam moze byc nawet 130 stopni - i ogromne
    cisnienie ktora zagraza zyciu...

    > Niestety z Twojej odpowiedzi wynika, że to oni mają rację, a dla mnie
    > to oznacza, że nie będę miał żadnego ogrzewania - ani grzejnik, ani
    > mieszacz nie zmieści mi się tam...

    a grzejnik lazienkowy? taki na reczniki - juz to moze byc skutecznym
    rozwiazaniem :)

    > Czy jak uda mi się przekonać sąsiadów do wyjścia z KZGM i ustanowienia
    > wspólnoty mieszkaniowej w naszej klatce, to będziemy także ograniczni
    > owymi przepisami, czy też będzie wreszcie 'wolnoć Tomku...' ?

    jedynym ratunkiem chyba jest wlasny piec c.o.
    ale to znowu remont calego mieszkania :(

    pamietaj takze o swoim bezpieczenstwie...
    to ze Twoj pan zlota raczka zrobil Ci ogrzewanie nie znaczy ze jest ono
    zrobione dobrze
    taki mieszacz miesza wode z powrotu z zasileniem, dzieki ustawianej na nim
    temperaturze

    --
    pzdr
    www.forumslubne.pl <-- forum dla fotografow slubnych