  • 1. Data: 2006-07-09 13:12:12
    Temat: oferty wysyłane drogą faxową
    Od: "elobombel" <e...@o...pl>

    Witam serdecznie, prowadze firme i co jakiś czas otrzymuje poprzez fax
    oferty na usługi od innych firm, ostatnio od firmy komputerowej tworzącej
    strony www.

    Nie wiem jak sie przed tym moge obronić, w faxie jest zapis tego typ:

    * Wszystkie podane ceny i informacje nie są ofertą handlową w rozumieniu
    przepisów Kodeksu Cywilnego. Wszystkie usługi internetowe sprzedawane przez
    firmę xxx przeznaczone są na cele bezpośrednio związane z działalnością
    gospodarczą lub zawodową, a zatem nie stanowią towaru konsumpcyjnego w
    rozumieniu Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.

    I po czymś takim zgłupiałem, bo jak wiadomo spam dotyczy ofert handlowych
    wysyłanych drogą elektroniczną a tu mi firma wysyła takie coś gdzie jest ich
    "oferta" i cena za wykonanie usługi i to ma nie być ofertą handlową ?
    Czy oferta wysłana faxem to także droga elektroniczna ? Na zdrowy rozsądek
    tak :) ale zdrowy rozsądek a przepisy nie koniecznie idą w razem :)

    Prosze o info, odesłanie mnie do jakichś zródeł na ten temat bo nie wiem czy
    moge sie nawet przed czymś takim bronić?

    elobombel

  • 2. Data: 2006-07-09 14:13:34
    Temat: Re: oferty wysyłane drogą faxową
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    elobombel wrote:

    > Prosze o info, odesłanie mnie do jakichś zródeł na ten temat bo nie wiem czy
    > moge sie nawet przed czymś takim bronić?

    Hehehe, no ja kiedys takiej firmie nastawilem na noc faks z komputera,
    zeby sie co 15 minut wysylal, taka zwykla kartka z czarnymi duzymi
    literami "SERDECZNIE DZIEKUJEMY ZA OFERTE, ALE PROSZE JEJ WIECEJ NIE
    PRZYSYLAC NA NUMER .... " -- Pomoglo... ;)

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m
    ________________

  • 3. Data: 2006-07-09 15:38:49
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    a kolega w podobnej sytuacji skjeił dwie kartki z podziękowaniem za
    ofertę"do okoła" i wysłał wieczorem, jak odbierał automat. Też podziałało
    Jacek

  • 4. Data: 2006-07-09 19:12:54
    Od: "Piter" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

    > a kolega w podobnej sytuacji skjeił dwie kartki z podziękowaniem za
    > ofertę"do okoła" i wysłał wieczorem, jak odbierał automat. Też podziałało
    > Jacek

    Tak tylko co za sens jak ten kolega placil za polaczenie?
    Grosze bo grosze ale jednak

    --
    GG# 906954

  • 5. Data: 2006-07-09 20:22:50
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Piter wrote:

    > Tak tylko co za sens jak ten kolega placil za polaczenie?
    > Grosze bo grosze ale jednak

    Czasem czlowiek jest sklonhny odzalowac tych kilka groszy... ;)

  • 6. Data: 2006-07-09 21:11:03
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Hikikomori San napisał(a) :

> [...]
    > literami "SERDECZNIE DZIEKUJEMY ZA OFERTE, ALE PROSZE JEJ WIECEJ NIE
    > PRZYSYLAC NA NUMER .... " -- Pomoglo... ;)

    Ja podobnej firmie spamerskiej też wysłałem kompem automatycznie
    w nocy fax z podziękowaniami. Tylko nie wiem dlaczego jak rano
    sprawdziłem, to okazało się, że poszło 50 czarnych kartek ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0xA10BD502
    Ale jak możesz strzelać do kobiet i dzieci?!
    Łatwo - wolniej uciekają (C) by S.C.