    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: odwołanie od mandatu
    Date: Thu, 8 Jul 2010 00:12:49 +0200

    W wiadomości news:47f6.000002c0.4c34e487@newsgate.onet.pl user
    <t...@a...pl> pisze:

    > Oglądałem dzisiaj na TVN Turbo program 'uwaga pirat'.
    > Chłopak miał dostać mandat za przekroczenie prędkości, ale się
    > zastanawiał czy przyjąć, czy nie. Policjant powiedział, że nawet jak ten
    > mandat przyjmie, to chłopak może się od niego odwołać w ciągu 7 dni.
    I już gnój powinien wylecieć ze służby na pysk za nieznajomość prawa i/lub
    wprowadzanie w błąd.
    I za działanie zmierzające do niekorzystnego rozporządzenia majątkiem. :))

    > Obiło mi się o uszy, że odwołać można się od mandatu wystawionego za
    > czyn nie będący wykroczeniem.
    Zawsze można złożyć skargę na działanie funkcjonariusza.
    Ale to jest Polska.
    Kiedyś jaqdąc autem zostałem za jakiś drobiazg zatrzymany i głupi glina
    wrzuca mi tekst o mandacie 50 zł i czy się zgadzam.
    Ja mu na to ile mam czasu na decyzję. On mi że od razu. No to ja - podstawę
    prawną proszę.
    Zbaraniał (jeszcze bardziej niż do tej pory, bo baranem był już oczywiście
    wcześniej).
    Były jeszcze potem słowne przepychanki ale skończyło się na tzw.
    "pouczeniu".
    Baran kompletny mnie "pouczył"...

    > Czy coś się zmieniło w temacie, czy
    > 'misiek' chciał tym namówić chłopaka na przyjęcie mandatu? Widać było,
    > że nie bardzo chciało mu się pisać ten wniosek do sądu :-)
    To przecież nie on go pisze.

    --
    Jotte