    From: w...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: odsetki jeszcze raz
    Date: 5 Dec 2003 10:11:11 +0100

    > Ponawiam prośbę o zajęcie stanowiska w poniższej kwestii.
    >
    > Czy w sytuacji, gdy mogę domagać się od urzędu pracy zaległych świadczeń
    > (zasiłku), a na podstawie atr. 24 ust. 8 ustawy o zatrudnieniu i ... żądać
    > moge również odsetek, to czy odsetki te powinienem naliczyć od kwoty zasiłku
    > brutto czy netto?

    Nie musisz ponawiać pytań, są one dobrze widoczne. Jeżeli nikt nie odpowiedział
    to widocznie nie chciał. Na "ponowienie" to już chyba oprócz mnie nikt sie nie
    skusi więc:
    Odsetki należą się od opóżnień w wypłacie zasiłku, a nie opóźnień w ustaleniu
    prawa do zasiłku, a o ile znam życie znajdujesz się właśnie w takiej sytuacji.
    Brutto - netto to nie są pojęcia języka prawnego. Zasiłek należy się w całości,
    więc odsetki liczone są również od caości.

    Paweł