    From: Wwieslaw <u...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: odpowiedzialność lekarza
    Date: Sun, 10 Aug 2008 16:01:20 +0200

    zelda wrote:
    > Słowem, nie jest to wina okularów, ale źle wypisanej recepty.
    > W tym tygodniu idę do tej przychodni z reklamacją.
    > Za okulary zapłaciłam 550 PLN i chcę żeby przychodznia lub okulista pokryli
    > te koszty.
    Hmm a czy nie mozna wymienic samych szkiel?

    > Obawiam się, że lekarz będzie próbował się wykręcić.
    > Czy mogę domagać się, żeby zapłacili za te okulary?

    Jesli to lekarz okulista, to powinien sie wstydzic. Te gowniane aparaty
    nie daja powtarzalnych wynikow (wplyw na to maja m.in. akomodacja,
    zmeczenie oczu pacjenta) i konieczne jest zbadanie tolerancji pacjenta
    na korekcje dobrana ta metoda. IMO ewidentny blad w sztuce i powinien
    zaplacic, ale za naprawienie szkody, a nie caly koszt okularow.

    Wieslaw