  • 11. Data: 2007-02-19 19:15:32
    Temat: Re: odpowiedzialność karna za zwolnienie z więzienia
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    J.A. napisał(a):

    > No przecie jest tam mowa o celach zapobiegawczych.
    > Czy może tylko mi się zdaje?

    Zadej ci się że to jedyny, lub główny cel.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 12. Data: 2007-02-19 19:20:34
    Od: "J.A." <l...@p...com>

    Mon, 19 Feb 2007 20:15:32 +0100, na pl.soc.prawo, Johnson
    napisał(a):

    > Zadej ci się że to jedyny, lub główny cel.

    A gdzieś tam jest napisane, że może nie być brany pod uwagę, przy
    wymierzaniu kary?

    --
    J.A.

  • 13. Data: 2007-02-19 19:25:35
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    J.A. napisał(a):

    > A gdzieś tam jest napisane, że może nie być brany pod uwagę, przy
    > wymierzaniu kary?

    A ja coś takiego powiedziałem? Czytac nie umiesz?
    W stosunku do każdego skazanego cel główny powinien być inny, zależnie
    od okoliczności sprawy. A generalnie winny być uwzględniane wszystkie
    cele kary.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 14. Data: 2007-02-19 19:28:51
    Od: "J.A." <l...@p...com>

    Mon, 19 Feb 2007 20:25:35 +0100, na pl.soc.prawo, Johnson
    napisał(a):

> [...]
    > W stosunku do każdego skazanego cel główny powinien być inny, zależnie
    > od okoliczności sprawy. A generalnie winny być uwzględniane wszystkie

    Czyli uzgodnilismy, ze cel zapobiegawczy kary też powinien być
    uwzględniony.
    I został uwzględniony przy wypuszczeniu skazanej na wolność?

    --
    J.A.

  • 15. Data: 2007-02-19 19:33:03
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    J.A. napisał(a):

    > I został uwzględniony przy wypuszczeniu skazanej na wolność?

    Wróżką nie jestem. Ale jakbym miał stawiać to powiedziałbym że na pewno
    tak. Nikt nie jest duchem świetnym i przyszłości nie zna.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 16. Data: 2007-02-19 19:42:56
    Od: "J.A." <l...@p...com>

    Mon, 19 Feb 2007 20:33:03 +0100, na pl.soc.prawo, Johnson
    napisał(a):

    > Wróżką nie jestem. Ale jakbym miał stawiać to powiedziałbym że na pewno
    > tak. Nikt nie jest duchem świetnym i przyszłości nie zna.

    Dlatego tym bardziej nie powinien się poddawać błogiemu
    przekonaniu, że nie popełnił błędu w sztuce.

    --
    J.A.

  • 17. Data: 2007-02-19 19:44:31
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    J.A. napisał(a):

    > Dlatego tym bardziej nie powinien się poddawać błogiemu
    > przekonaniu, że nie popełnił błędu w sztuce.

    Nie wiadomo czy popełnił, więc popełnił [tak to brzmi]. I jakiej znów
    sztuce?

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 18. Data: 2007-02-19 19:52:33
    Od: "J.A." <l...@p...com>

    Mon, 19 Feb 2007 20:44:31 +0100, na pl.soc.prawo, Johnson
    napisał(a):

    > Nie wiadomo czy popełnił, więc popełnił [tak to brzmi]. I jakiej znów
    > sztuce?

    Myślę, że to dobre miejsce do zakończenia tej dyskusji.
    I tak by się nie udało jej zamknąć w sposób oczywisty.

    Pozdrawiam,

    --
    J.A.