  • Data: 2005-04-10 20:18:09
    Temat: Re: odpowiedzialność Policj i(kazus)
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "tweede" <b...@m...com> napisał w wiadomości
    news:wFf6e.8267$nH4.7454@trndny05...

    > Powoduje jednak ze organzator napadu na Magdalenke jest kryminalista,
    > skoro dobrze wiedzial kto zacz.

    Ty masz jakiś inny od mojego spodób pojmowania otaczającej nas
    rzeczywistości. Z faktu, ze że jeden z tych jegomości nawet był TW wcale
    a wcale nie wynika, ze dowodzący akcją wiedział o tym, ze tam są miny w
    ogródku.

    > Informowala o tym szeroko prasa. Zadan tajemnica.

    Jakieś źródło, bym mógł ocenić. Wybacz, ale Twoje pozostałe wypowiedzi
    stawiają pod znakiem zapytania Twą wiarygodnośc jako źródła informacji,
    stąd jednak chcia bym się u źródeł dowiedzieć, o co chodzi, zanim się
    odniosę.

    > Osoba trzecia nie ma obowiazku zachowac cudzej tajemnicy. To sprawa TW
    > jego pracodawcy.

    Bądź uprzejmy przeczytać - ze zrozumieniem - art. 265 kk. Byś nie
    zadawał głupiego pytania, to jako pytanie pomocnicze do rozważań: Czemu
    w §3 wymagają, by sprawca zapoznał się z tą tajemnicą w związku z
    pełnieniem funkcji publicznej lub na podstawie upoważnienia, a w §1 już
    nie. I proszę, nie pisz więcej na tematy, o których nie masz zielonego
    pojęcia, albo zaznaczaj, że to tylko i wyłącznie Twoje zdanie, a nie
    obowiązujący stan prawny.

    Najchętniej nie wdawał bym się z Tobą w dyskusję na ten temat, bo
    zagadnienie jest fundamentalne. Ale to grupa prawna. Wiele osób korzysta
    z niej biernie, jedynie czytając. Jeśli Twoja opinia pozostanie nie
    skomentowana ktoś gotów jeszcze uwierzyć, że tak naprawdę jest.