  • 1. Data: 2007-03-27 13:28:38
    Temat: odmowa zeznania
    Od: "carlo" <k...@o...pl>

    Witam
    Mam wezwanie do Policji i Prokuratury
    Na jakiej podstawie mogę odmówić zeznania, tak aby było zgodnie z
    Prawem??
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-03-27 13:45:39
    Temat: Re: odmowa zeznania
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia 27 Mar 2007 06:28:38 -0700, carlo napisał/napisała:
    > Witam
    > Mam wezwanie do Policji i Prokuratury
    > Na jakiej podstawie mogę odmówić zeznania, tak aby było zgodnie z
    > Prawem??

    Na wezwaniu powinienes cos miec napisane :))

    --
    * Foto freak: http://portfolio.pomorski.net, http://fotki.pomorski.net *
    GG: 70701

  • 3. Data: 2007-03-27 13:45:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    carlo wrote:
    > Witam
    > Mam wezwanie do Policji i Prokuratury
    > Na jakiej podstawie mogę odmówić zeznania, tak aby było zgodnie z
    > Prawem??

    Jesteś zwykłym świadkiem, oskarżonym czy osobą najbliższą oskarżonemu?

  • 4. Data: 2007-03-27 16:26:40
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 27 marca 2007 15:28
    (autor carlo
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <1...@e...googlegroups.c
    om>):

    > Mam wezwanie do Policji i Prokuratury

    w charakterze.... ?

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

  • 5. Data: 2007-03-27 19:59:44
    Od: "carlo" <k...@o...pl>

    On 27 Mar, 18:26, Wrak Tristana <n...@s...pl> wrote:
    > W odpowiedzi na pismo z wtorek, 27 marca 2007 15:28
    > (autor carlo
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <1...@e...googlegroups.c
    om>):

    > w charakterze.... ?
    >
    > --
    > Wrak Tristana
    > * Forum WO:http://forum.alrauna.org/
    > * Forum Linuksowe:http://forum.linux.org.pl/

    Witam
    Właśnie jestem oskarżony o posiadanie programów komputerowych ( NIE
    SPRZEDAWANIE ) a używanie programów bez licencji
    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2007-03-27 20:07:15
    Od: Michał Kordulewski <z...@p...cy.rot13>

    carlo napisał(a):
    > Właśnie jestem oskarżony o posiadanie programów komputerowych ( NIE
    > SPRZEDAWANIE ) a używanie programów bez licencji

    Czy miałeś przedstawione zarzuty?

    Jeśli tak, to możesz złożyć wyjaśnienia lub odmówić ich składania. Na
    tym etapie lepiej odmówić. Zapoznaj się z aktami, opinią, skonsultuj
    sprawę z prawnikiem.

    Jeśli nie miałeś przedstawionych zarzutów, to jesteś świadkiem w sprawie
    i nie możesz odmówić zeznań (w ogólności), ale możesz odmówić odpowiedzi
    na pytania, na które opowiedź może narazić Ciebie lub osobę bliską na
    odpowiedzialność karną.

    --
    pzdr, Michał Kordulewski

  • 7. Data: 2007-03-28 10:16:44
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    > Właśnie jestem oskarżony o posiadanie programów komputerowych ( NIE
    > SPRZEDAWANIE ) a używanie programów bez licencji
    > Pozdrawiam

    jak juz to o uzyskanei od osoby nieuprawnionej
    --
    http://www.niesfornazyta.pl/
    Pierwszy stacjonarny czytnik for typu phpBB/phpBBbyPrzemo (windows/linux)