  • 1. Data: 2006-05-10 07:09:14
    Temat: Re: odmowa zeznan - pytanie
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Furek napisał(a):
    > W sadzie jest sprawa pomiedzy jej rodzicami (takie sobie wojenki o jakies
    > duperele). Jedna ze stron na swiadka powolalal sobie wlasnie moja luba.
    > Z roznych powodow nie ma ona jednak najmniejszej ochoty na angazowanie sie w
    > takie sprawy. Najchetniej w ogole nie pokazywalaby sie w sadzie.
    > I tu sa pytania wlasciwe:
    > 1. Czy moze odmowic zeznan??

    może
    z drobnymi wyjątkami

    > 2. Jak to zrobic??

    udać się do sądu zgodnie z wezwaniem i oświadczyć, że się odmawia
    zresztą sąd powinien spytać

    > 3. Czy mozna to zrobic wczesniej przed rozprawa (jakies pismo itp)??

    nie

    KG

  • 2. Data: 2006-05-10 07:11:08
    Temat: odmowa zeznan - pytanie
    Od: Furek <f...@g...net>

    witam,
    jako zupelny laik prawniczy mam pytanie/a.
    rzecz jest dosc wazna dla mnieosobiscie (a wlasciwie dla mojej lepszej
    polowy :-) )
    Otoz.
    Z gory wielkie dzieki
    Pozdrawiam,
    Furek

  • 3. Data: 2006-05-10 07:35:31
    Od: Furek <f...@g...net>

    wielkie dzieki!!!
    a mozesz rozwinac watek drobnych wyjatkow??
    Furek

    kam skrobnal: