    From: "szerszen" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: odmowa wykonania usługi?
    Date: Tue, 8 May 2007 09:15:03 +0200

    news:slrnf4009i.l2v.januszek@lexx.eu.org...

    > Oczywiście, że odróżniam i nie ma to dla mnie znaczenia kto za naprawe
    > płaci bo nie pisałem o płatnościach. Serwis autoryzowany przez firme XYZ
    > Sp z o.o. naprawia wyroby sprzedawane przez firme XYZ Sp z o.o.

    no nie do konca, to nie jest samodzilena firma niezalezna od firmy matki, bo
    to firma matka daje lub odbiera "oficjalne przedstawicielstwo", serwisdajmy
    na to sony, naprawia produkty sony, a nie produkty sony sprzedawane na
    terytrium danego kraju, owszem reklamacje czy gwarancjemoga byc rozne na
    roznym terenie, ale naprawa pogwarancyjna platna wchodzi w sklad ich uslug,
    i jesli taki serwis zarejestrowany jest na terytorium polski jako serwis
    wykonujacy naprawy tejmarki to musi naprawiac odplatnie sprzet tej marki
    (jesli ma taki w asortymencie) bez laski i bez znaczenia czy jest on kupiony
    od niego czy nie

    a to kto placi ma wlasnie zasadnicze znaczenie, bo musza wykonac usluge do
    jakiej sie zobowiazali, niestety jesli sie jest oficjalnym przedstawicielem
    jakiejs firmy na dany kraj to do czegos zobowiazuje i nie ma mowy o twozeniu
    wlasnych regul