    From: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: odmowa wydania potwierdzenia zawarcia oc
    Date: Wed, 27 Oct 2010 22:31:08 +0200

    Użytkownik "raBar-bar" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ia9ni5$ohn$1@inews.gazeta.pl...

    > art. 85 i 86 Ustawy o ubezpieczeniach obowiązkowych.
    > Polisa LUB inny dokument potwierdzający zawarcie ubezpieczenia LUB dowód
    > opłacenia składki za to ubezpieczenie.
    Dobra, było tak: przez lata miałem kolejne polisy OC i trzymałem je w domu,
    natomiast dokumentem potwierdzającym był pojedynczy kartonik formatu DR z
    niezbędnymi danymi i pieczęcią ZU. Wygodny w użyciu, wkładasz do DR i już.
    (Dowód składki - moze inny niz inny niż pierwszy - nie jest do niczego
    potrzebny, bo rozliczenie miedzy ubezpieczycielem a ubezpieczonym to nie
    sprawa policji - ubezpieczenie jest zawarte na rok i trwa. Nie wiem po co
    opłacać składkę nie mając polisy.)
    Aż tu za którymś razem mój ubezpieczyciel nie daje mi "kartonika". Na moje
    pytanie odpowiada, że teraz muszę wozić ze sobą polisę (2*A4), bo się
    przepisy zmieniły. Przy okazji spytałem o to glinę i potwierdził.
    To wszystko, tyle podałem zastrzegając, że to wg mnie.

    --
    Jotte