eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoodmowa przyjecia awiza sad. - blad w danych - a wezwanie na sprawe › Re: odmowa przyjecia awiza sad. - blad w danych - a wezwanie na sprawe
    From: "Joanna" <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: odmowa przyjecia awiza sad. - blad w danych - a wezwanie na sprawe
    Date: Thu, 17 May 2007 22:55:36 +0200

    Wszystkie dane byly wlasciwe, poza imieniem, znaczy sie kobieta ma na Imie
    Krzysztofa, poniewaz to rzadkie imie, sad przyslal wezwanie na Krzysztof, ta
    kobieta nie odebrala, bo nie spodziewala sie niczego z sadu i zapomniala, ze
    babcia moja podala ja na swiadka, no co wyrazila zgode.
    Jak ja nie lubie takich skrupulatnych do bolu ludzi, bo to pozniej innym
    sprawia problemy...a nie daje w sumie nic ! zla jestem, bo pozniej to na
    mnie spada, pisanina i biurokracja z powodu jednej literki ;)
    z pozdr J.