  • 1. Data: 2004-07-01 14:23:09
    Temat: od czego zacząć ?
    Od: "macgaw" <m...@i...pl>

    mam dwie mapki na których ta sama działka ma inny kształt i inną
    powieszchnię (róznica 15 m^2)
    jedna mapka jest z 91 a druga 93 roku ; z roku 93 działka ma mniejszą
    powierzchnię
    działka ta ma założona rok temu księgę wieczystą na podstawie tej mapki z
    93 roku

    od czego mam zacząc odzyskanie pierwotnej działki???
    i ile to moze kosztowac?

    pozdrawiam
    macgaw
    p.s. podobno przed 91 rokiem działka miała jeszcze inny kształ
    i znacznie większa powierzchnię ale na to juz nie mam mapki :(
    ktos mi powiedział ze musze miec mapy "katastralne"
    ale mój UM twierdzi ze takich map juz nie ma

  • 2. Data: 2004-07-01 18:28:53
    Temat: Re: od czego zacząć ?
    Od: "Johnson" <j...@g...pl.nospam>

    Użytkownik "macgaw" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > od czego mam zacząc odzyskanie pierwotnej działki???
    > i ile to moze kosztowac?

    Na pewno drożej niż 15 m2 terenu.

    --
    JOHNSON :)

  • 3. Data: 2004-07-01 21:43:18
    Od: "macgaw" <m...@i...pl>

    Użytkownik Johnson odpisał tak:
    > Na pewno drożej niż 15 m2 terenu.
    gdybym sie dorwał do map starszych niz ja mam lat to tam zgineło ponad 6
    arów
    wtedy grunt orny dzis budowlany
    wiec mysle ze jest o co walczyc
    tylko jeszcze nie wiem jak :(

    pozdrawiam
    macgaw

  • 4. Data: 2004-07-02 07:29:42
    Od: "Robert Tomasik - praca" <r...@p...onet.pl>

    > Użytkownik Johnson odpisał tak:
    > gdybym sie dorwał do map starszych niz ja mam lat to tam zgineło ponad 6
> [...]

    Pierwsze kroki skieruj do geodety. Niech ustali stan faktyczny. Ale
    domniemywa się, ze jest zgodny z mapkami, więc będziesz to domniemanie
    wzruszyć.