  • 1. Data: 2008-02-15 13:55:26
    Temat: Re: ochrona wizerunku
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 15.02.2008 Am_i <n...@o...pl> napisał/a:
    > Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w wiadomości
    > Nie wiem czy Sąd może wykazać się zdrowym rozsądkiem czy poprostu MUSI
    > postępowac zgodnie z litera Prawa. I o prawo się rozchodzi.

    Miej wiarę. Prawo to nie zawsze bezrozumne i literalne forsowanie
    określonych zapisów a pewien szerszy kontekst w tym społeczny. Zerknij
    sobie choćby na taki art. 5 kc.

    FUT warning.

    --
    Marcin

  • 2. Data: 2008-02-15 14:05:48
    Od: "Am_i" <n...@o...pl>

    > Miej wiarę. Prawo to nie zawsze bezrozumne i literalne forsowanie
    > określonych zapisów

    Sam napisałeś: "nie zawsze". Ja chcę miec pewność.

    Nie napisałem tego pytania ot tak na zapas.
    Została skierowana sprawa do prokuratury przeciwko osobie ktora zamieściła
    właśnie takie zdjęcia na stronie www.
    Czekając na wyrok pojawiło sie pytanie ktore ja w tym wątku zamieściłem.

    --
    Am_

  • 3. Data: 2008-02-15 14:46:37
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 15.02.2008 Am_i <n...@o...pl> napisał/a:
    > Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w wiadomości
    > Sam napisałeś: "nie zawsze". Ja chcę miec pewność.

    Wszystko zależy od okoliczności, opinii biegłych, oceny sądu itp atrakcji.
    Jak chcesz mieć pewnośc to nie publikuj wizerunku osób. W każdym innym
    mniej oczywistym przypadku narażasz się na niezerowe ryzyko, że ktoś się
    przyczepi. Napisałem ci wcześniejco sądzę o praktycznym aspekcie takiej
    sprawy i tyle.

    --
    Marcin

  • 4. Data: 2008-02-15 15:05:11
    Od: "Am_i" <n...@o...pl>

    > Jak chcesz mieć pewnośc to nie publikuj wizerunku osób. W każdym innym
    > mniej oczywistym przypadku narażasz się na niezerowe ryzyko, że ktoś się
    > przyczepi.

    Dzieki za odpowiedź. To mi wystarcza.

    Pozdrawiam
    Am_