    From: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: o oprogramowaniu komputerowym
    Date: Wed, 03 Oct 2007 17:34:56 +0200
    <fdi9qu$h9i$1@inews.gazeta.pl> <op.tzcsgcn9rgp2nr@sempron>
    <fdie1a$45c$1@inews.gazeta.pl> <8...@h...domek>
    <fdireh$3qk$2@inews.gazeta.pl> <8...@h...domek>
    <op.tzdibnomrgp2nr@sempron> <fdjksq$flp$2@inews.gazeta.pl>
    <op.tzdt7yj8rgp2nr@sempron> <fdjsvo$h0m$1@inews.gazeta.pl>
    <op.tzencwctrgp2nr@sempron> <fdl6c7$rk5$1@inews.gazeta.pl>
    <op.tzhj6eu4rgp2nr@sempron> <fdqr4t$9nv$1@inews.gazeta.pl>
    <op.tzj1qykgrgp2nr@sempron> <fdsr22$6tu$1@inews.gazeta.pl>
    <op.tzldaretrgp2nr@sempron> <fdvl5c$2qf$1@inews.gazeta.pl>

    Dnia 03-10-2007 o 10:51:04 Sowiecki Agent
    .pl> napisał(a):

    > wynika wprost z zacytowanego przez ciebie przpisu, nie jestes osoba
    > uprawniona by zrobic z lewego softu znajdujacgo sie wxieci ktorego nie
    > uzyskales od osoby uprawnionej kopii
    > , kopie moesz wykonac z legalnie nabytego programu.

    Ale ja dalej sie upieram przy tym, ze nie ma w przepisie nic o _sposobie_
    uzyskania kopii. Przepis zezwala na wykonanie kopii - niczego nie zabrania
    (pomijam czesc o rownoczesnym uzywaniu). I dalej sie upieram przy tym, ze
    wykonuje kopie mojego programu, na ktory mam licencje uzytkowania.
    Podkreslam tez, ze wykonuje kopie programu komputerowego a nie jego
    egzemplarza, nosnika, czy czegokolwiek innego.

    A upieram sie dlatego, ze kazda plyta jest inna. Jednakowy jest jedynie
    program komputerowy (o ile plyte da sie odczytac bez bledow) i to on
    podlega procesowi kopiowania.

    Ale mniejsza o to - kazdy ma tu swoje zdanie (w sprawie korzysci
    majatkowej) i ja juz sie dalej poddaje.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.