  • Data: 2015-05-01 11:26:54
    Temat: Re: o kur...
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a można złożyć z niewypełnionymi tymi punktami?
    > bo na tym świstku są jakieś inne pola jeszcze...

    NA zdjęciu, które podlinkowałeś jest tylko rubryka do wypełnienia z
    Twoimi danymi. Chcesz podpisać in blanco i tak złożyć? Tam chyba jeszcze
    jest miejsce na datę i miejsce wypełnienia oświadczenia. Nie pamiętam z
    głowy, a nie chce mi się szukać i kombinować, co Ty tam możesz jeszcze
    mieć wpisanego. Umieść więc ewentualnie skan całego tego dokumentu,
    jeśli mam się odnieść do Twojego pytania.