  • Data: 2005-12-28 08:47:43
    Temat: Re: numer tel. gwarancji niedostępny z tel. kom.
    Od: "Robert J." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zapewne ten numer zaczyna się na 0-800, 0-801 albo 0-804.

    Tak myślałem, ale chciałem się upewnić. Moim zdaniem należy mieć pretensje
    do operatorów komórek, że nie udostępniają połączeń 0-800.... Szczerze
    mówiąc nie dostrzegam tutaj utrudnień ze strony producenta... W końcu to
    połączenie kosztuje jeden impuls niezależnie skąd się dzwoni, a gdyby podali
    jakiś "normalny" to zapewne znalazłby się ktoś, komu by przeszkadzało że
    musi dzwonić np. do Warszawy....