  • Data: 2004-06-02 13:47:57
    Temat: Re: nr nip dla studenta
    Od: "Mariusz Murawski" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    U mnie nie bylo problemow. Tez jestem studentem i chwycilem umowe-zlecenie
    wiec NIP byl potrzebny. Wyslalem i dostalem. Moj wniosek wprawdzie zaginal,
    ale po kilku telefonicznych interwencjach odnalazl sie i zostal
    zaakceptowany. Nikt o nic nie pytal. Moze dlatego tak latwo przeszlo bo to
    bylo w czasie skladania zeznan podatkowych i w US mieli za duzo roboty, zeby
    jeszcze wydziwiac.

    Pozdrawiam,

    Mariusz M.