  • Data: 2008-01-02 19:08:18
    Temat: Re: nowy dowod a panstwo policyjne
    Od: Rafal Franczak <franek@usun_to.kolorowe.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zbyszek ZiPi napisał(a):

    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał
    > nie musi się zgadzać (czyli nie musisz być na stałe > zameldowany tam,
    > gdzie chcesz odebrać list). Jest to
    > To nie jest takie oczywiste. Mam osobę mająca takie samo imię i nazwisko
    > jak ja, mieszkającą na tej samej ulicy i tyko numer domu się różni.
    > Listy roznosi ten sam listonosz. Zdarzały sie pomyłki i otrzymywałem
    > awizo na odbiór listu poleconego. I miałem się kłócić na poczcie, ze
    > chcę odebrać ten list, jak był inny nr domu ?

    > Są jeszcze takie przypadki, że ludzie nie posiadają paszportów, bo im
> [...]

    Kiedys mnie wk* "panienki z okienka" bo mieszkam pod innym adresem niż
    jestem zameldowany na stałe. I fochy i spazmy panienki , że ona nie może
    miałem 1-2 razy w miesiącu.

    przeczołgałem panienki już za pomocą paszportu, prawa jazdy,
    i nagle przestały robić kłopot :-)
    Czy książeczka wojskowa ma "odcisk pieczęci urzędowej z wizerunkiem orła"?

    http://www.poczta-polska.pl:8080/bip/index.jsp?artId
    =8

    § 36. Stwierdzenia tożsamości osób uprawnionych do odbioru przesyłek
    rejestrowanych lub przekazów pocztowych dokonuje się na podstawie
    jednego z następujących dokumentów:

    1) dowodu osobistego;
    2) tymczasowego dowodu osobistego;
    3) paszportu;
    4) prawa jazdy;
    5) innego dokumentu z fotografią, odciskiem pieczęci urzędowej z
    wizerunkiem orła oraz podpisem jego posiadacza;
    6) w przypadku cudzoziemców nieposiadających żadnego z dokumentów, o
    których mowa w pkt 1-4, innego dokumentu stwierdzającego tożsamość.

    Rafał