  • Data: 2005-06-10 08:55:47
    Temat: Re: nowe zasady faktur w UE
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jarek <k...@k...com> dosć niespodziewanie napisał(a):
    > Witam.

    > Ja zostawiłem szablon do faktur bez zmian, a kontrahent albo się
    > podpisuje albo nie.
    > Miejsce w każdym razie jest, tak samo robią inne firmy, szablon jest
    > bez zmian, wykropkowane miejsce na podpis, a odbierający sam decyduje
    > czy podpis złoży czy też nie.

    Osobiście polecam zastosować innę zasady. Jeżeli kontrahent płaci gotówką -
    może nie podpidywać, ew. decydować, czy podpisuje. Jeżeli płacu kartą, a tym
    bardziej przelewem lub gotówką w odroczonym terminie, to pilnowac, żeby
    podpisał.
    Hint: przepisy k.p.c. o postępowaniu nakazowym.

    --
    Roman Rumpel Skype: siedemrumpli
    C Hollywood Homicide