    From: piotrek783<p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: noty obci?zeniowe
    Date: Sun, 19 Mar 2006 22:47:11 +0000 (UTC)
    Sender: u...@p...info

    Witam, chciałem dodać iż spis z natury odbywała się na kartkach wydrukowanych
    z komputera z stanami magazynowymi. Potem zostały naniesione nasz stan i
    wyszła różnica brakująca i nią zostaliśmy obciążeni.
    Jeśzcze jedno udowodniliśmy iż przy każdym spisie z natury są pomyłki, ten sam
    art spożywczy pod dwoma kodami został wprowadzony i brakiem nas obciążyli a
    ndwyżkę zabrali, co mamy dowody wydruki z komputera z programu.
    A na dodatek brakami nas obciążali a nadwyżkę zabierali dla Spółdzielni.
    Mam pytanie jeśli są filie, centra handlowe spółdzielni w cełej Polsce i każdy
    podpisuje odpowiedzialność to dane centrum handlowe w trakcie przyjmowania
    towaru powinno zatwierdzać w systemie co faktycznie przyjechało anie centrala
    skad otrzymaliśmy towar.Ta osoba nie jest odpowiedzialna materialnie za nasze
    centrum a zatwierdza co faktycznie przyjeżdzało i myliła się wiedząc o tym lub nie.
    Co również zostało wychwycone.
    Rafał

    -> http://usenet.pomocprawna.info