  • Data: 2004-02-12 17:14:13
    Temat: Re: notowany co to oznacza?
    Od: "User" <b...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie, no wszystko fajno, tylko że wyszliśmy od kontroli drogowej, a
    > nie od postępowania mandatowego. Z postu kolegi nie wynika, ze coś
    > przeskrobał.
    Chyba ma znaczenia czy coś przeskrobał czy nie- policjant jest ustawowo
    uprawniony
    do legitymowania i podczas zwykłej kontroli drogowej może żądać różnych
    informacji, a te o których wspomniałem trzeba podać, bo jak nie to może być
    grzywna. Więc pasażerowie mogą się dowiedzieć tylko o personaliach
    obywatelstwie, miejscu pracy i zamieszkania.

    >Po za tym, to jeśli już nie przyjmiesz mandatu, to
    > zasadniczo powinieneś zostać przesłuchany w charakterze podejrzanego
    > / obwinionego. Tego raczej na drodze i przy świadkach się nie
    > realizuje w praktyce. Tak, czy inaczej takiego rozpytania przy
    > świadkach się nie powinno prowadzić.

    Niestety się prowadzi :(( pytają cie o te wszystkie dane na miejscu, a potem
    jeszcze przesłuchują na komisariacie.
    Pozdr. PePe