  • 1. Data: 2002-03-01 16:52:36
    Temat: notariusz - wyłudzenie?
    Od: "Pakilo" <k...@p...onet.pl>

    co zrobić gdy notariusz skasował mnie więcej niż to przewiduje
    rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 2.10.2001 w sprawie taksy
    notarialnej, chodzi o sporządzenia aktu kupna - sprzedaży wiec nie jest to
    rzecz wybitnie skoplikowana.
    Dzięki za info
    Pozdrawiam
    Pakilo

  • 2. Data: 2002-03-01 17:04:47
    Temat: Re: notariusz - wyłudzenie?
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Pakilo"
> [...]
    > rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 2.10.2001 w sprawie taksy
    > notarialnej, chodzi o sporządzenia aktu kupna - sprzedaży wiec nie jest

    zanizenie ceny to u nich "powazne naruszenie zasad"
    - ktos o tym niedawno pisal
    O zawyzeniu nic nie slyszalem ale na logike to powinien dostac pochwale
    ;-)))
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-03-02 07:24:30
    Od: "Pakilo" <k...@p...onet.pl>

    > zanizenie ceny to u nich "powazne naruszenie zasad"
    > - ktos o tym niedawno pisal
    > O zawyzeniu nic nie slyszalem ale na logike to powinien dostac pochwale

    cool, wiec po co MF wydaje rozporządzenie o max stawkach taksy skoro
    notariusze do nich się nie stosują?