eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawonikt nie odpowiedział w sprawie wyjazdu sluzbowego. czy to takie skompliowane? › Re: nikt nie odpowiedział w sprawie wyjazdu sluzbowego. czy to takie skompliowane?
  • Data: 2006-02-08 09:06:07
    Temat: Re: nikt nie odpowiedział w sprawie wyjazdu sluzbowego. czy to takie skompliowane?
    Od: xxxx <x...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Myślę, że nikt nie odpowiadał, bo chyba nie ta grupa dyskusyjna.
    > W Kodeksie pracy, Dział Trzeci art 77 ze znaczkiem 5 paragraf 1.
    > Pracownikowi wykonującemu na polecenie pracodawcy zadanie służbowe poza
    > miejscowością, w której znajduje się siedziba pracodawcy, lub poza stałym
    > miejscem pracy przysługują należności na pokrycie kosztów związanych z
    > podróżą służbową.
    > Może ten art. z KP coś pomoże.

    Tak ale pracodawca twierdzi ze filia to siedziba pracodawcy wiec nie ma
    wykonywania pracy poza siedzibą. ja osobiscie z tym sie nie zgadzam. (nie
    jestem osobą zainteresowaną a jedynie w jej imieniu wrzuciłem temat na
    grupę).
    Ps - co do grupy (własciwej) mam odmiene zdanie. Uważam iż jest to ta
    grupa.
    Pzdr