eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoniezgodność z umową a nadmierne koszty › Re: niezgodność z umową a nadmierne=?ISO-8859-2?Q?_k=3D=3FISO-8859-2=3FQ=3Foszty=3F=3D?=
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!news-out2.kab
    elfoon.nl!newsfeed.kabelfoon.nl!xindi.nntp.kabelfoon.nl!198.186.194.249.MISMATC
    H!news-out.readnews.com!transit3.readnews.com!nx01.iad01.newshosting.com!newsho
    sting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.
    neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Wed, 18 Aug 2010 19:19:12 +0200
    From: mvoicem <m...@g...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; en-US; rv:1.9.1.11) Gecko/20100713
    Thunderbird/3.0.6
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: niezgodność z umową a
    nadmierne=?ISO-8859-2?Q?_k=3D=3FISO-8859-2=3FQ=3Foszty=3F=3D?=
    References: <i4el84$psv$1@news.onet.pl> <i4gae7$j4b$1@news.onet.pl>
    <i4gknm$hdt$1@news.onet.pl> <i4gq3g$33u$1@news.onet.pl>
    <i4gqsg$56i$1@news.onet.pl> <i4grl2$7kh$1@news.onet.pl>
    <i4grop$785$1@news.onet.pl>
    In-Reply-To: <i4grop$785$1@news.onet.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 25
    Message-ID: <4c6c1607$0$27039$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.9.254.127
    X-Trace: 1282151943 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27039 83.9.254.127:47825
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:650198
    [ ukryj nagłówki ]

    (18.08.2010 16:46), Liwiusz wrote:
    > Massai pisze:
    >
    >>> Gdyby się okazało, że koszt wymiany to - strzelam - 2000zł, można by
    >>> od biedy przyznać sprzedawcy rację.
    >>
    >> hm, ja to rozumiałem tak:
    >> 1a. wymiana lub 1b. naprawa, klient wybrał wymianę, jeśli wymiana to
    >> nadmierne koszty, przechodzimy do punktu 2 (nie przeskakujemy do 1b).
    >> 2. zwrot kasy, ew. jakiś upust jeśli klient się godzi na upust.
    >
    >
    > Skoro proponują zwrot kasy, to mogą też dać wymianę.

    A czy oni na pewno proponują zwrot kasy? Bo co prawda Massai tego jasno
    nie napisał, ale oni chyba chcą mu naprawić.


    > Chyba że towar
    > nagle podrożał - to właśnie podałem w przykładzie.
    >
    Sprzęt mógł nie podrożeć, ale jego sprowadzenie może być bardzo drogie.


    p. m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1