    From: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nieużywana działka
    Date: Sun, 15 Aug 2010 19:54:11 +0200

    Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał

    > Ale jeżeli jest działka na której ani budynków ani drzew, to czy
    > jeżeli
    > kupię i zapomnę o niej na parę lat (z wyjątkiem płacenia podatku) -
    > mogę spać spokojnie czy powinienem się liczyć z jeszcze innymi
    > potencjalnymi niespodziankami?

    Jak ktoś bedzie przechodził, potknie się i zrobi sobie kuku to masz
    problem. Jak działka zarośnie trawą to musisz wykosić. Jak ktoś
    nawiezie ci śmieci to masz uprzątnąć. Jak ktoś wyleje ci tam
    chemikalia to musisz glebę zrekultywować czy wymienić grunt. Za każdym
    razem spore koszty a może i kary.
    Poza tym zZależnie od położenia i przeznaczenia działki możesz mieć
    obowiązek sprzątania przyległych chodników.
    Tak więc radziłbym przede wszystkim ogrodzić i regularnie kontrolować
    stan ogrodzenia oraz porządku na działce.