  • 11. Data: 2006-12-07 22:53:27
    Temat: Re: nielegalny soft i wysokość odszkodowania
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 07-12-2006 o 12:51:28 Maluch <n...@m...pl> napisał(a):

    > To wg Ciebie zero złotych :). Sąd orzeknie w jakiej wysokości.

    Jesli dobrze pamietam co tam w archiwum grupy siedzi to sad bedzie mial
    problemy z wykazaniem, ze sam fakt posiadania programu przez kogos
    powoduje jakiekolwiek straty.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 12. Data: 2006-12-07 22:57:32
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 07-12-2006 o 13:21:27 scream <n...@p...pl> napisał(a):

    > Błąd. "Kontrole" nie wynikają same z siebie i jest ich dokładnie tyle ile
    > było np. rok temu. A to co sie nasiliło to panika w mediach, dzięki czemu
    > ludzie też panikują.

    Ale moze dzieki temu ludzie sie zorientuja, ze nie tylko windows, nie
    tylko office, nie tylko corel, autocad, 3d studio max, winrar i total
    commander. Mnie cos takiego swego czasu nawrocilo ... ale i tak sie boje
    kontroli; tak samo jak boje sie policjanta legitymujacego mnie na ulicy.
    Czlowiek sobie mysli "jesli tylko bedzie chcial to do czegos sie
    przyczepi".

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 13. Data: 2006-12-08 04:14:42
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> napisał w wiadomości

    > Jesli dobrze pamietam co tam w archiwum grupy siedzi to sad bedzie mial
    > problemy z wykazaniem, ze sam fakt posiadania programu przez kogos
    > powoduje jakiekolwiek straty.

    To już zmartwienie sądu.

  • 14. Data: 2006-12-08 04:21:44
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

> [...]
    > kontroli; tak samo jak boje sie policjanta legitymujacego mnie na ulicy.
    > Czlowiek sobie mysli "jesli tylko bedzie chcial to do czegos sie

    Aż tak mocno kontroli to nie boję się. Ale jakby zażyczył sobie podczas
    kontroli sam. zalegalizowanej gaśnicy, to już widzę wydatek. Przeważnie
    możne coś znaleść, ponieważ nie dbamy o szczególiki, które rzadko są nam
    potrzebne lub wcale.
    --
    Pozdrawiam.
    Maluch

  • 15. Data: 2006-12-08 10:11:24
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Jasko Bartnik napisał(a) :

> [...]
    > boje kontroli; tak samo jak boje sie policjanta legitymujacego mnie na
    > ulicy. Czlowiek sobie mysli "jesli tylko bedzie chcial to do czegos

    Otóż to. Chyba dlatego na milicję mówiło się glina. Bo się
    wszystkiego czepia. Tym się też różnimy od wielu państw, gdzie
    tzw. władze (authorities) mają poważanie. Co władze powiedzą,
    jest święte. U nas nikt raczej nie ufa bezpodstawnie władzy. Czy
    jest to efekt ostatnich kilkudziesięciu lat, czy może od zaborów?
    Może też sięga jeszcze dalej w historię?

    Zbyszek
    PGP key: 0xA10BD502
    !! Z konta na Onecie listy wychodzą i dochodzą tylko w 60% !!

  • 16. Data: 2006-12-08 11:55:25
    Od: "mg" <a...@p...onet.pl>

    > Słusznie.Te teorie są prawie zawsze przed wekendem. Policja chodzi po
    > chałupach i szuka lewego softu. Dalej nakazy przeszukania /watek obok/ ,
    > potem łamanie drzwi /wchodzenie z kopa łańcuch itp/ i na zakończenie
    > strzelanie i tak do następnego razu.

    http://groups.google.pl/group/pl.rec.rowery/browse_t
    hread/thread/b5223b3880215fc7/a885708521dfe860?lnk=r
    aot&hl=pl#a885708521dfe860

  • 17. Data: 2006-12-08 12:06:09
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    Użytkownik "mg" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    s.com...

> [...]
    > strzelanie i tak do następnego razu.

    http://groups.google.pl/group/pl.rec.rowery/browse_t
    hread/thread/b5223b3880215fc7/a885708521dfe860?lnk=r

    Nic dodać, nic ująć :))). Aha zapomniałem o szyfrowaniu :)
    --
    Pozdrawiam.
    Maluch