    From: news <color1@{wytnij.to}interia.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nielegalne przetwarzanie danych osobowych
    Date: Wed, 14 May 2014 16:16:30 +0200

    W dniu 2014-05-14 15:25, szerszen pisze:

    > Ja bym na początek zgłosił do GIODO dwie sprawy, pierwsza, to niezgodne z prawem
    przetwarzanie danych przez właściciela danej domeny.

    > Druga, brak współpracy ze strony firmy az.pl. Zgodnie z tymi zmianami w prawie
    które w ostatnim czasie nastąpiły, to właściciele między innymi portali na których
    ktoś kogoś szkaluje, powinni poszkodowanym udostępniać dane winowajców. Myślę że
    można to podciągnąć pod te przepisy. Musiałbyś poszperać w przepisach czy ten tok
    rozumowania ma jakieś poparcie w prawie.

    > GIODO w każdym razie ma obowiązek reagować, więc od nich jakąś odpowiedź będziesz
    musiał dostać.

    problem w tym że nie mam jak ustalić własciciela domeny/strony (az.pl
    nie chce powiedziec kto jest dysponentem domeny), wlasciciel IP do
    ktorego prowadzi traceroute nie jest dostawca hostingu tylko reverse
    proxy (w DE chyba albo USA). nie mam jak ustalic kto robi za hosting
    (albo nie wiem jak). nie bardzo wiem zatem jak zglosic sprawe do giodo
    skoro nie mam danych winowajcy.