  • Data: 2006-02-13 09:43:56
    Temat: Re: nielegalne pliki z internetu i szyfrowanie danych
    Od: "ath" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > co do przykladu z photoshopem, to raczej nie jest on najszczesliwszy, bo
    > wiadomo ze policja cyz tam te cale wielkie organizacje antypirackie
    > udostepniaja w sieci rozne fake i namierzaja ludzi, ktorzy to sciagają.
    > Naturalnie ciezko mi by bylo pozniej si wytlumaczyc z logu, w ktorym
    > sciagnalem sobie film o wdziecznej nazwie ,,tylko mnie kochaj" tłumaczac ze
    > jest to divix mojego kuzyna z drugiego konca polski, ktory tak nazwal swoje
    > wesele.
    Przestępstwem jest uzyskanie utworu od osoby nieuprawnionej, a nie ściąganie
    plików o nazwie w jakiś sposób podobnej do chronionego utworu. Ściąganie fakeów
    - dobre sobie przestępstwo ;))).

    > teraz nasuwa mi sie pytanie, czy log z sieci moze mnie obciazyc, jesli nie
    > moga sie dobrać do mojego dysku i zobaczyc ze faktycznie ten film, czy gre
    > sciagnalem?

    Wg mnie log może być tylko słabą poszlaką, a na pewno powodem przeszukania.
    No, ale osądza sąd. Wydaje mi się, że jeśli jedynym dowodem jest log adwokat
    spokojnie wybroni delikwenta.

    A.