  • 1. Data: 2004-03-24 14:00:33
    Temat: nie dotarlem na rozprawe z KW
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Ave!

    No właśnie - dzwoniłem i sprawa będzie odroczona.

    W sprawie jestem świadkiem, pokrzywdzonym i oskarżycielem posiłkowym.

    Co mi za to grozi i czy mogę się tłumaczyć np. psychosomatycznymi
    zaburzeniamim snu spowodowanymi stresem wynikającym z nękania przez
    pozwaną (włączając w to jej napaść i wtargnięcie w raz z mężem do mojego
    mieszkania prawie rok temu)?

    (pisząc po ludzku - trochę długo pracowałem a potem ze zdenerwowania nie
    mogłe usnąć, a rano 3 osobne budziki - łącznie z wieżą sterego grającą
    Queen - nie potrafiły mnie obudzić)

  • 2. Data: 2004-03-24 22:17:20
    Temat: Re: nie dotarlem na rozprawe z KW
    Od: Marcyś <m...@x...pl>

    wiadomości news:c3s4a2$2emd$1@news2.ipartners.pl...

> [...]
    >
    > (pisząc po ludzku - trochę długo pracowałem a potem ze zdenerwowania nie
    > mogłe usnąć, a rano 3 osobne budziki - łącznie z wieżą sterego grającą

    Jeśli lekarz z listy sądowej wystawi zaswiadczenie,
    że to uniemożliwiło Ci uczestniczenie w czynnościach,
    to jesteś czysty.

  • 3. Data: 2004-03-25 00:44:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Marcyś wrote:

    > Jeśli lekarz z listy sądowej wystawi zaswiadczenie,
    > że to uniemożliwiło Ci uczestniczenie w czynnościach,
    > to jesteś czysty.

    Gdzie można znaleźć takiego lekarza?

    To co sami, co robią obdukcję?

  • 4. Data: 2004-03-25 16:30:35
    Od: Marcyś <m...@x...pl>

    wiadomości news:c3ta18$6kl$1@news2.ipartners.pl...

    > Gdzie można znaleźć takiego lekarza?
    >
    > To co sami, co robią obdukcję?

    Niekoniecznie. Tzw. obdukcję może wypisać każdy
    lekarz po przeprowadzeniu badania.
    Każdy sąd ma listę lekarzy upoważnionych
    do wystawiania zaświadczeń będących
    usprawiedliwieniem nieobecności w sądzie.
    Teoretycznie nie powinni honorować
    zwolnień od innych lekarzy.

  • 5. Data: 2004-03-25 18:39:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Marcyś wrote:

    > Każdy sąd ma listę lekarzy upoważnionych
    > do wystawiania zaświadczeń będących
    > usprawiedliwieniem nieobecności w sądzie.
    > Teoretycznie nie powinni honorować
    > zwolnień od innych lekarzy.

    Niniejszym sprawa stała się akademicka - grzywna ne została nałożona (a
    pozwana też się nie stawiła).

    Ufff... Na drugi raz wykorzystam rodzinkę - jak mnie ponękają
    telefonami, to chyba oprzytomnieję ;)