  • 1. Data: 2003-04-09 10:24:42
    Temat: nie chca dac urlopu :(((
    Od: "PapaJoe" <p...@p...onet.pl>

    Witam,

    1.Co mozna zrobic gdy pracodawca odmawia udzielenia urlopu:
    cytuje " nie bede placil za siedzenie w domu "

    2. co dzieje sie z urlopem gdy umowa o prace konczy sie,
    wedlug nowych przepisów nie nalezy sie ekwiwalent

    3. a co z urlopem z 2002 za niego
    tez sie nie nalezy ekwiwlent ????

    pozdrawiam

    TD

  • 2. Data: 2003-04-09 10:42:43
    Temat: Re: nie chca dac urlopu :(((
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik "PapaJoe" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Witam,
    >
    > 1.Co mozna zrobic gdy pracodawca odmawia udzielenia urlopu:
    > cytuje " nie bede placil za siedzenie w domu "

    wlasciwie to - zwolnic sie...

    bo alternatywa jest sad...

    Boguslaw

  • 3. Data: 2003-04-09 10:47:53
    Od: "PapaJoe" <p...@p...onet.pl>

    > wlasciwie to - zwolnic sie...
    >
    > bo alternatywa jest sad...

    czyli co pracowac i podać klienta do sadu pracy że odmawia urlopu ( a jak
    mu udowodnic ze odmawia
    moze przecieć bronić sie że nie otrzymał wniosku uropowego )

    TD

  • 4. Data: 2003-04-09 10:56:51
    Od: "Albercik" <l...@w...pl>

    > czyli co pracowac i podać klienta do sadu pracy że odmawia urlopu ( a jak
    > mu udowodnic ze odmawia
    > moze przecieć bronić sie że nie otrzymał wniosku uropowego )

    To mu wypisz taki wniosek.
    A jak nie bedzie chcial dac to tez niech napisze ze sie nie zgadza.

    Pozdrawiam
    Albercik

  • 5. Data: 2003-04-09 11:08:34
    Od: "PapaJoe" <p...@p...onet.pl>

    > To mu wypisz taki wniosek.
    > A jak nie bedzie chcial dac to tez niech napisze ze sie nie zgadza.

    przeciesz nie napisze ze sie nie zgadza - a nawet gdyby to
    może sie nie zgodzić ,

    ale chodzi o to ze nie zgadza sie cały czas ( i watpie by podpisywał 30
    wniosków w miesiac ze sie nie zgadza)

    jak jest nalezy sie ekwiwalent za urlop w 2003 przy zwalnianu ?

    TD

  • 6. Data: 2003-04-09 11:14:22
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    > czyli co pracowac i podać klienta do sadu pracy że odmawia urlopu ( a jak
    > mu udowodnic ze odmawia
    > moze przecieć bronić sie że nie otrzymał wniosku uropowego )

    Popierwsze "klient" ma miec "plan urlopow".
    po drugie 4 dni jest "na zadanie" pracownika...

    Boguslaw

  • 7. Data: 2003-04-09 11:17:34
    Od: "Qwax" <...@...Q>

    > To mu wypisz taki wniosek.
    > A jak nie bedzie chcial dac to tez niech napisze ze sie nie zgadza.

    A jak nie będzie chciał przyjąć???

    A mnie właśnie opieprzono że w zeszłym roku nie wziąłem całych dwóch
    tygodni (tylko krótsze urlopy) i szefowi firmy grozi grzywna (tylko
    nie pamiętam kto ją wystawia)

    Pozdrawiam
    Qwax

  • 8. Data: 2003-04-09 11:23:45
    Od: "PapaJoe" <p...@p...onet.pl>

    > Popierwsze "klient" ma miec "plan urlopow".
    > po drugie 4 dni jest "na zadanie" pracownika...
    >
    > Boguslaw

    obawiam sie ze jesli skorzystam z dnia wolnego na zadanie ( zadzwonie i
    poinformuje ze jestem niedysponowany) - pracodawca oskarzy mnie o porzucenie
    pracy i wyprze sie że do niego zadzwoniłem .

    ps jak zawiadomic pracodawce aby mieć potwierdzenie ? ile idzie telegram
    myśle ze dostane potwierdzienie tresci telegramu - i wtedy nie powie ze nie
    zostal poinformowany .

    TD

  • 9. Data: 2003-04-09 11:39:13
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik "PapaJoe" [...]

> [...]
    >

    > ps jak zawiadomic pracodawce aby mieć potwierdzenie ? ile idzie telegram
    > myśle ze dostane potwierdzienie tresci telegramu - i wtedy nie powie ze

    Tak normalnie po ludzku, to nalezaloby sie zwolnic...

    No ale jest jak jest ... z tego copamietam jednodniowa nieobecnosc niemoze
    byc
    traktowana jako porzucenie pracy. Mysle, ze jesli ne bedzie chcial podpisac
    kopi pismao urlop
    to trzeba mu bedzie wyslac to poleconym....

    No a tak poza tym to sa rozne pip-y ktore sie tym zajmuja...
    Jednak przed skarga do PIP-u lepiej pogadac....bo w takiej atosferze
    jaka sie po kontroli wytworzy to ja bym nie pracowal.....

    Boguslaw

  • 10. Data: 2003-04-09 11:55:17
    Od: "Czarny" <k...@i...pan.wroc.pl>

    Zadzwoń do PIP - można to zrobić anonimowo - i poproś o radę, w czasie
    rozmowy inspektor stwierdzi, czy potrzebna jest jego wizyta, czy nie, czy
    sobie poradzisz sam.