  • 1. Data: 2004-05-23 15:03:05
    Temat: neostrada cd
    Od: "zyguli/tensionkru" <d...@n...pl>

    Do tego od lutego, od kiedy mam neostrade, nie placilem za nia , bo
    zapomnieli mnie wpisac do rejestru i nie mialem kosztow neostrady na
    rachunku. Wczoraj dostalem telefon, ze przepraszaja i ze teraz bedzie juz
    nomralnie, na rachunku ale teraz musze zaplacic im zalegle 700 zlotych. Czy
    mozna sie jakos od tego wykpic? Czy moge nie ponosic skutkow ICH bledow?

  • 2. Data: 2004-05-23 15:56:40
    Temat: Re: neostrada cd
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "zyguli/tensionkru" <d...@n...pl> napisał w wiadomości

    >Czy moge nie ponosic skutkow ICH bledow?

    A o jakich błędach mowa? Mogą Ci wystawić fakturę nawet za rok użytkowania -
    korzystasz płacisz. Wystarczyło odkładać kasę co miesiąc - nie jest tak, że
    jak nie dostaniesz faktury w danym miesiacu to jest to miesiąc darmowy.

    HaNkA

  • 3. Data: 2004-05-23 16:33:25
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    zyguli/tensionkru wrote:
> [...]
    > mozna sie jakos od tego wykpic? Czy moge nie ponosic skutkow ICH bledow?

    Chyba swoich błędów.
    Trzeba było odkładać należne im pieniądze, a nie je rozpuścić.
    Teraz musisz ponosić skutki własnych błędów, bo musisz wytrzasnąć skądś
    700 zł.

  • 4. Data: 2004-05-23 16:55:13
    Od: "zyguli/tensionkru" <d...@n...pl>

    > Chyba swoich błędów.
    > Trzeba było odkładać należne im pieniądze, a nie je rozpuścić.
    > Teraz musisz ponosić skutki własnych błędów, bo musisz wytrzasnąć skądś
    > 700 zł.
    wszsytko w porzadku, ale nie podoba mi sie tryb w jaki to rozwiazali.
    zapomnieli uwzglednic koszty na fakturze przez 4 miesiace, nagle dzwonia,
    przepraszaja za balagan i dostaje termin splaty za niecale dwa tygodnie.
    Nie chodzi tu o fakt, ze nie naleza im sie pieniedze, tylko o to, ze przez
    ich balagan ciagle mam jakies klopoty i nie mowie tylko o neostradzie.
    Dlatego niezaplacenie tych zaleglosci byloby moim malym zwycieztwem...

  • 5. Data: 2004-05-23 17:10:22
    Od: "Nowy" <b...@m...pl>

> [...]
    > ich balagan ciagle mam jakies klopoty i nie mowie tylko o neostradzie.
    > Dlatego niezaplacenie tych zaleglosci byloby moim malym zwycieztwem...
    IMHO nie masz szansy niezapłacić - umowę podpisałeś... Zresztą to ty jesteś
    do przodu bo płacisz później czyli zyskujesz na tym, że mogłeś pieniądze
    przeznaczyć na co innego... Wiem jednak, że możesz spróbować poprosić o
    rozłożenie płatności na raty - tylko po co?

  • 6. Data: 2004-05-23 17:14:46
    Od: "zyguli/tensionkru" <d...@n...pl>

    > przeznaczyć na co innego... Wiem jednak, że możesz spróbować poprosić o
    > rozłożenie płatności na raty - tylko po co?

    ludzie rozkladaja sobie splate dlugow, zeby nie oddawac wszystkich swoich
    pieniedzy na raz, ale miec w danym miesiacu tez na inne wydatki. wlasnie po

  • 7. Data: 2004-05-23 18:24:37
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "zyguli/tensionkru" <d...@n...pl> napisał w wiadomości

    Myślę, że nie masz racji. Mogli nie zadzwonić i wrzucić do faktury.

  • 8. Data: 2004-05-24 15:08:55
    Od: Wieslaw Lubas <v...@m...put.poznan.pl>

    zyguli/tensionkru wrote:
> [...]
    > mozna sie jakos od tego wykpic? Czy moge nie ponosic skutkow ICH bledow?

    A regulamin swiadczenia uslug przeczytal?

    par. 36. 1. Faktury VAT za uslugi telekomunikacyjne doreczane sa
    Uzytkownikowi listem zwyklym lub osobiscie.
    2. Termin platnosci wynosi 14 dni od dnia wystawienia faktury VAT.
    3. W przypadku nieotrzymania faktury VAT za okres rozliczeniowy Abonent
    powinien niezwlocznie zglosic ten fakt do TP.

    ___A zglosiles???

    4. Za dzien zaplaty uwaza sie dzien dokonania wplaty w urzedzie
    pocztowym, banku, kasie TP lub dokonania platno?ci przelewem, jeseli
    platnosc nastapila do dnia okreslonego na fakturze VAT lub dzien wplywu
    srodków na rachunek TP, jezeli platnosc nastapila po dniu okreslonym
    jako termin platnosci faktury VAT.
    5. Za zwloke w uiszczaniu oplat TP nalicza odsetki ustawowe.

    ___A czemu nie chwalisz ich, ze odsetek nie naliczyli?

    WL