  • 31. Data: 2006-10-12 15:27:21
    Temat: Re: nękanie smsami - gdzie zgłosić?
    Od: "Troll Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Hania napisał(a):
    > Troll Przemek R. <p...@t...gazeta.
    pl>

    pl>

    > następny z podniecaniem ;-)) to sobie poszukaj - gugle Ci wyzdychały?

    ale czego mam poszukac? przeczytalem watek, moze gosc sie zakochal,
    wtedy nobla dostaniesz jak udowodnisz ze on to robi zlosliwie a od tego
    jest uzaleznbione wykroczenie.

    P.

  • 32. Data: 2006-10-12 17:25:40
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    rezist.com napisał(a):

    > Tak, idac tym tropem to moge oskarzyc kazdego o chodzenie po chodniku :>

    Oczywiście, że możesz.

    j.

    --
    To nie ja głosowałem na PiS.
    http://tinyurl.com/dpuad /kto pierwszy kliknie ten głupi :P/

  • 33. Data: 2006-10-13 11:14:42
    Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl>

    Troll Przemek R. <p...@t...gazeta.
    pl>
    napisał(a):

    > ale czego mam poszukac? przeczytalem watek, moze gosc sie zakochal,
    > wtedy nobla dostaniesz jak udowodnisz ze on to robi zlosliwie a od tego
    > jest uzaleznbione wykroczenie.

    Podziwiam i doceniam, że jesteś człekiem romantycznym, jednak Prawo
    (teoretycznie ;-)) to nie Hanka (sic!) Ordonówna i nie śpiewa "Mniłość ci
    wszystko wybaaczyyy".
    Morderstwo z zazdrości to też żadna okoliczność łagodząca, ale to off topic.

    Wracając: w owym 107 KW stoi: "...lub w inny sposób złośliwie niepokoi,
    podlega karze ograniczenia wolności, grzywny do 1.500 złotych albo karze
    nagany."

    z jednej strony masz racje: złosliwość tudno udowodnić, z drugiej -
    skupiłabym się na czasowniku "niepokoi".
    Ustanawiający ten zapis chyba celowo spowodowali to zamylenie, bo
    kretynizmem jest praca sądów i marnowanie czasu nad zastanawianiem się, co
    jest złośliwe. Może powinno stać "upierdliwe?" ;-)

    Tak czy siak gościu napisał dziś sms przepraszający, ze się pomylił.
    Współczuję jego oblubienicy ;-) ale nie mam zamiaru wycofywać zeznania.

    h.