  • 1. Data: 2002-08-04 20:13:27
    Temat: nasiona marihuany
    Od: <l...@w...pl>

    czy to prawda ze ich posiadanie jest
    w naszym kraju leglane ?

    Czy majac ich nawet duzo ilosc cos grozi ??
    mowie oczywiscie o posiadaniu nasion ,a nie ich hodowaniu....

  • 2. Data: 2002-08-04 22:02:22
    Temat: Re: nasiona marihuany
    Od: Krzysztof Krajewski <t...@n...lubi.spamu.pl>

    Dnia 4 Aug 2002 22:13:27 +0200, <l...@w...pl> napisał(a):

    >czy to prawda ze ich posiadanie jest
    >w naszym kraju leglane ?
    >
    >Czy majac ich nawet duzo ilosc cos grozi ??
    >mowie oczywiscie o posiadaniu nasion ,a nie ich hodowaniu....

    Zdaje się, że tak, bo zezwolenie wymagane jest na uprawę marihuany
    (przemysłowej oczywiście:-), nic mi nie wiadomo o zezwoleniu na
    posiadanie nasion.

    Polecam również historię szwajcarskiego rolnika, Krzysztofa
    Śledziewskiego, który postanowił w Polsce spróbować wyprodukować
    kanosmozę - włókna konopne mieszane z wapnem, z których robi się m.in.
    płyty izolacyjne. Myślał, że ewentualne uruchomienie produkcji będzie
    również szansą dla okolicznych mieszkańców.

    I co z tego mu wyszło? Polecam:
    http://www.e-upr.org/index.php?action=show&object=ar
    ticle&id=871

    Czy w Polsce powinno się zalegalizować marihuanę i inne tzw. "miękkie"
    narkotyki?
    http://www.e-upr.org/index.php?action=show&object=ar
    ticle&id=847

    Pozdrawiam
    TeDe

    --
    Pozdrawiają: tede, małpa, techsmar, kropka, tychy, kropka, pl

    http://www.e-upr.org

  • 3. Data: 2002-08-04 22:43:19
    Od: <l...@w...pl>

> [...]
    > TeDe
    >
    > --
    > Pozdrawiają: tede, małpa, techsmar, kropka, tychy, kropka, pl

    ale ja mysle o nasionach konopi nie przemyslowej ,tylko hmmm.... normalnej ;)

  • 4. Data: 2002-08-04 23:05:01
    Od: Krzysztof Krajewski <t...@n...lubi.spamu.pl>

    Dnia 5 Aug 2002 00:43:19 +0200, <l...@w...pl> napisał(a):

    >ale ja mysle o nasionach konopi nie przemyslowej ,tylko hmmm.... normalnej ;)

    <cytat>
    ustawa wyraźnie zakazuje posiadania i handlu:
    a) zielem i żywicą konopi
    b) kilkoma psychoaktywnymi związkami z grupy kanabinoli

    nasiona nie są ani zielem ani żywicą. psychoaktywnych substancji nie
    zawierają. tak więc handel nimi NIE [podkr. moje] jest zabroniony.
    http://groups.google.com/groups?hl=pl&lr=lang_pl&ie=
    UTF-8&oe=UTF-8&threadm=slrna9q0un.m74.emes%40localho
    st.localdomain&rnum=2&prev=/groups%3Fas_q%3Dnasiona%
    2520konopi%26ie%3DUTF-8%26oe%3DUTF-8%26lr%3Dlang_pl%
    26num%3D100%26hl%3Dpl
    </cytat>

    Pozdrawiam
    TeDe

    ps. polecam na przyszłość poguglać, to naprawdę przyjemne :)
    http://www.google.com.pl/advanced_group_search?lr=la
    ng_pl&num=100&hl=pl

  • 5. Data: 2002-08-05 05:56:16
    Od: <l...@w...pl>

    > ps. polecam na przyszłość poguglać, to naprawdę przyjemne :)
    > http://www.google.com.pl/advanced_group_search?lr=la
    ng_pl&num=100&hl=pl

    > --

    poguglalem wczesniej ,i sie na to natknalem
    ale sam rozumiesz jest to na tyle powazne ze chcialbym miec 100 %
    pewnosci....

  • 6. Data: 2002-08-05 08:24:23
    Od: <l...@w...pl>

    > czy to prawda ze ich posiadanie jest
    > w naszym kraju leglane ?
    >
    > Czy majac ich nawet duzo ilosc cos grozi ??
    > mowie oczywiscie o posiadaniu nasion ,a nie ich hodowaniu....
    >

    > --

    moze jeszcze ktos ????
    bo narazie spotykam sie z roznymi opiniami ...

    niektorzy mowia jest sa legalne ,inni ze nie sa ,jeszcze inni
    ze mozna posiadac ,ale nie kupowac i sprzedawac....

    W takiej np wielkiej brytani ,marihuana jest nielegalna ale sa cale
    sklepy z nasionami ...

    Czy mozna postawic zarzut przestepstwa za np sprzedaz takich nasion ?
    Jezeli wczesniej ostrzegamy ,ze sadzenie ich jest nielegalne itd....

    Bylbym bardzo wdzieczny za jakies konkretne paragrafy ( wydaje mi sie
    ze sytuacja jest podobna jak z antyradarami ,mozna kupowac,posiadac ale nei
    uzywac :)

  • 7. Data: 2002-08-05 11:54:21
    Od: "Jacek" <s...@p...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Krajewski" <t...@n...lubi.spamu.pl> napisał w
    wiadomości news:uk8rkuk3qicjj9s5v5nim4p1ki3hrhgmoa@4ax.com

    Dzięki za ekstra linki.Nawet nie wiedziałem że taka strona
    istnieje,Chętnie poczytam,bo jestem zwolennikiem takiego myślenia jaki
    reprezentuje UPR.
    Jacek

  • 8. Data: 2002-08-05 12:00:22
    Od: <l...@w...pl>

    no i czy moze sie zdarzyc tak ,ze
    prokurator uzna ze nasiona to "prekursor" i beda tego konsekwencje...
    czy jakiegos rodzaju dislamer ,jest w stanie ustrzec przed takim czyms .... ?

    Wczesneij podawalem przyklad wielkiej brytani i znajdujacych sie tam sklepow...

  • 9. Data: 2002-08-05 20:24:32
    Od: Marcyś <m...@N...pl>

    Użytkownik "Michal Kukula" <m...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    zeszow.tpsa.pl...

    > Posiadanie i handel nasionami konopii jest legalne.
    > Inaczej kazdy wlasciciel kanarka, kupujac karme, bylby przestepca.
    > Ja tez.
    >
    > Michal.

    I każdy kanarek byłby narkomanem.

  • 10. Data: 2002-08-05 20:29:39
    Od: Marcyś <m...@N...pl>

    Użytkownik <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    > no i czy moze sie zdarzyc tak ,ze
    > prokurator uzna ze nasiona to "prekursor" i beda tego konsekwencje...
    > czy jakiegos rodzaju dislamer ,jest w stanie ustrzec przed takim czyms
    .... ?

    To nie prokurator uznaje coś za prekursor, wymienione są one
    w załącznikach do ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii i nasion
    konopi tam nie ma.

    Zawzięty prokurator, choć chyba bez powodzenia, może uznać
    posiadanie nasion za przygotowanie do popełnienia przestępstwa.
    Bardzo naciągane, ale skoro teoretyzujemy ...