  • Data: 2008-01-03 07:56:27
    Temat: Re: naruszenie własnosic intelektualnej?
    Od: "xsc" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Dyskusja zrobiła się bardzo interesująca ale może trochę wyjaśnień dla do
    niektórych postów.

    Pisząc na grupę nie myślałem o karze ani o oddaniu sprawy do sądu - nie ma
    takiej potrzeby.
    Tym bardziej moje zdrowie psychiczne jest w jak najlepszym stanie i czuje
    się rewelacyjnie Witku.
    Co do ograniczonego zaufania to podstawa. Kopie zapasowe danych oczywiście
    posiadam a charaktery nasze są +- zgodne SKY.
    Prawo do emocji to jedno Flyer a prawo do własności to drugie. Komputer nie
    jest wspólną własnością małżeńska tak samo jak aparat. 1 i 2 zostało nabyte
    przed zawarciem związku.
    W tej całej historii nie chodzi mi o to czy zdjęcia były skasowane przez
    żonę, dodam że na zdjęciach były również inne osoby i zdjęcia te nie
    przedstawiały
    ani kształtów rubensowskich ani nie były aktami. Chodzi o sam fakt
    rozporządzania sie czyjąś własnością. Nie wiem Flyer czy byś był zadowolony
    gdyby zostały skasowane przez kogokolwiek pliki,
    które stanowią dla Ciebie jakaś wartość. Jeżeli kolejnym razem zostaną
    skasowane pliki doc. xls. czy cokolwiek też bedziesz mówił o prawie do
    emocji.
    Dodam jeszcze jedno zdjecia nigdzie nie były publikowane a osoba lub osoby
    bedące na zdjeciach wyraziły chęć uwiecznienia ich wizerunku. Według mnie
    można ograniczyć publikacje- powiedzieć nie wyrażam zgody na publikowanie
    tego zdjęcia ale jako osoba będąca na tym zdjęciu nie ma prawa do fizycznego
    jego skasowania ponieważ nie jest autorem utworu.
    A tak na koniec. To jesteśmy szczęśliwym małżeństwem.
    Pozdrawiam i dziękuję za dyskusję i proszę o głosy zwiazane z prawem a nie
    emocjami.

    Norman