  • Data: 2003-09-05 09:37:09
    Temat: Re: naprawde wazne [dlugie]
    Od: "NukeR" <N...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    burenezo napisa[a] co nastepuje nizej:

    > Czyli rozumiem, że nie był to rachunek wspólny tylko mąż był
    > pełnomocnikiem do rachunku. Rozumiem też, że istniała rozdzielność
    > majątkowa (orzeczenie separacji).
    > Pełnomocnik do rachunku może więc pobrać pieniądze jednak nie stają
    > się one jego własnością - powinien się z nich rozliczyć z mocodawcą
    > czyli z żoną. Pełnomocnictwo nie upoważnia do pobierania pieniędzy
    > dla siebie tylko dla mocodawcy. Sprawa skomplikowałaby się gdyby
    > puścił przelew.
    > Radzę więc zażądać zwrotu kasy a następnie skierować sprawę do sądu.

    Dokladnie tak ale ten co wybral kase jest poza granicami kraju
    (najprawdopodobniej we francji) dodatkowo uchyla sie od placenia alimentow i
    tu tez nie wiem do kogo sie zwrocic zeby to jakos wyegzekwowac. Jakie sa
    szanse na odzyskanie pieniedzy i jak dlugo to moze potrwac. Co do alimentow
    to splaca za niego matka (raz na jakis czas po 50-100 zl). Im bardziej
    poznaje spr. tym bardziej watpie w polskie prawo... :(

    ps. Jest cos takiego jak malzenstwo konkordatowe? Bo nie mogli sie rozwiesc
    bo chyba trzeba odczekac 3 lata.

    --
    pozd. g