  • 1. Data: 2005-02-10 16:05:02
    Temat: nakaz w upominawczym - zobaczyłem papiery - pomóżcie
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    1. Pozew był napisany z ewidentnym błędem -dwukrotnie zaliczono tą samą
    należność jako należną w związku z tym suma poważnie wzrosła.
    Pomimo ewidentnej niezgodności pomiędzy kwotą wynikającą z pozwu a kwotą
    wynikającą z dowodów sąd wydał nakaz.

    2. Pozew wniesiono o:
    a) zapłatę określonej kwoty
    b) zwrot kosztów

    Pytanie.
    Czy wniesienie sprzeciwu "w części" oznacza sprzeciw dotyczący któregoś
    z roszczeń A lub B, czy też części kwoty wyszczególnionej w punkcie A
    pozwu. Składniki kwoty są wyszczególnione w uzasadnieniu ale nie w
    pozwie. są podane numery faktur, ale bez szczegółowych kwot, jedynie
    kwota łączna. (z błędem)

    czyli po prostu - w całości czy w części

    MAc

  • 2. Data: 2005-02-10 16:07:01
    Od: "R.K." <...@w...pl>

    Użytkownik "MAc" <m...@t...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Pytanie.
    > Czy wniesienie sprzeciwu "w części" oznacza sprzeciw dotyczący któregoś
    > z roszczeń A lub B, czy też części kwoty wyszczególnionej w punkcie A
    > pozwu.

    Nie patrz na pozew tylko na to co jest w nakazie zaplaty

  • 3. Data: 2005-02-10 16:46:59
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    R.K. napisał(a):

    > Nie patrz na pozew tylko na to co jest w nakazie zaplaty

    Kwota w całości (błędna - sporo za wysoka) +odsetki
    oraz
    koszty procesu (w tym adwokackie - naliczone wg błędnej stawki, bo po
    odjęcu kwoty "omyLkowej" byłyby w innym progu)

    MAc

  • 4. Data: 2005-02-10 19:16:51
    Od: Tomasz Waszczyński <w...@w...org>

    Użytkownik "MAc" <m...@t...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:cug35o$n5s$1@news.onet.pl...

    > Kwota w całości (błędna - sporo za wysoka) +odsetki
    > oraz
    > koszty procesu (w tym adwokackie - naliczone wg błędnej stawki, bo po
    > odjęcu kwoty "omyLkowej" byłyby w innym progu)

    W części.
    Zaskarż też koszty w związku z tym, że kwota za wysoka.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 5. Data: 2005-02-10 19:50:36
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    Tomasz Waszczyński napisał(a):

    > W części.
    Czyli "część" oznacza "nie zgadzam się z tą kwotą" a nie "nie zgadzam
    się z tym punktem nakazu" - tak?

    > Zaskarż też koszty w związku z tym, że kwota za wysoka.
    jasne, będę pamiętał.

    Dzięki
    MAc

  • 6. Data: 2005-02-11 22:43:42
    Od: Tomasz Waszczyński <w...@w...org>

    Użytkownik "MAc" <m...@t...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:cugdu8$4rm$1@news.onet.pl...

    > Czyli "część" oznacza "nie zgadzam się z tą kwotą" a nie "nie zgadzam
    > się z tym punktem nakazu" - tak?

    W nakazach nie ma punktów, więc nie :)

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 7. Data: 2005-02-12 10:18:30
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    Tomasz Waszczyński napisał(a):

    > W nakazach nie ma punktów, więc nie :)
    Dobra ;-) jest słówko ORAZ.

    wyjaśniłem, ustaliłem, wygląda na to, że mam już po kłopocie - chociaż
    w sądzie wszystko się może zdarzyć.

    MAc

  • 8. Data: 2005-05-05 10:29:58
    Od: grant<1...@1...lp>

    Wiesz co? Gdybyś grzecznie zapłacił na początku a nie kombinował nie miałbyś
    sprawy. A tak cwaniaczku masz za swoje. Najlepiej coś od kogoś wziąć i nie
    zapłacić. Co za cholerny naród.

    -> http://usenet.pomocprawna.info