    From: "gargamel" <s...@d...na>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nagdanie z kamery przy bankomacie
    Date: Mon, 12 May 2008 12:12:17 +0200
    Sender: b...@p...centertel.pl

    > Jutro jestem umowiony z osoba odpowiedziala za zabezpieczenia. Zazadalem
    > pokazania nagrania z kamery. Narazie wiem ze bede musial zglosic sprawe na
    > policje i nawet jak wszystko sie dobrze potoczy to nagranie bedzie mogl
    > obejrzec tylko dyrektor oddzialu (ochrona danych osobowych).

    dla mnie to wygląda na celowe krętactwo PKO SA, bo niby skoro twierdzą że
    wypłaciłeś te pieniądze, to znaczy że na kamerze jest twój obraz, a ty żeby
    go obejrzeć nie potrzebujesz niczyjego pozwolenia, a jeśli to ktoś inny
    wypłacił z twojego konta to też powinieneś mieć wgląd bo przecież sprawa
    dotyczy ciebie

    ja bym tego tak nie zostawił, przynajmniej bym zmienił bank na inny

    p.s. nie znam gorszego banku jak pko sa więc dlaczego zakładają tam konta?