    From: Piotr <p...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nagdanie z kamery przy bankomacie
    Date: Mon, 12 May 2008 09:18:10 +0200

    > oki wlasnie odkrylem ze mam ten sam problem 2x50 i dodatkowo sciagniete
    > tez 2x50. i tu pytanie do wadkotworcy:
    >
    > jaki to byl bankomat (moze przez przypadek trafilismy do tego samego
    > urzadzenia) moj to BzWbk na Grota Rowedzkiego w Tychach
    >
    > ew jakiego operatora masz karte (maestro mastercard visa visa electron)
    >
    > pozdrawiam
    > SlawcioD

    Moj bank to PKO SA w Białymstoku.
    operator karty to mastercard.

    Jutro jestem umowiony z osoba odpowiedziala za zabezpieczenia. Zazadalem
    pokazania nagrania z kamery. Narazie wiem ze bede musial zglosic sprawe
    na policje i nawet jak wszystko sie dobrze potoczy to nagranie bedzie
    mogl obejrzec tylko dyrektor oddzialu (ochrona danych osobowych).

    Ktos moze ma jakies sugestie jak ta sprawe rozwiazac?

    Pozdrawiam
    Piotr Kulesza