  • Data: 2012-12-30 22:49:41
    Temat: Re: na pohybel Pobieraczkowi :-D
    Od: "Konrad" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:50e09a8d$1@news.home.net.pl...

    > Wystarczą podstawy wiedzy, zdrowa dawka inteligencji i wszystko co
    > potrzeba można znaleźć w sieci legalnie i za darmo.

    No to uprzejmie poproszę o namiar gdzie można skorzystać z tej usługi za
    darmo - wracamy do punktu wyjścia, pownownie jestem grzeczny i nie używam
    inwektyw. Być moze moje pytanie wynika z braku wiedzy - natomiast od razu
    mówię że tor czy inne takie wynalazki tutaj nie pomogą. Rynek binarek
    skomercjalizował się niestety jeszcze przed pobieraczkiem. Nie pochwalam ich
    metod natomiast oferta była bardzo atrakcyjna i tyle - niemniej czekam na
    alternatywę bo jak sądzę dysponujesz podstawą wiedzy, inteligencją itp.

    Konrad