  • Data: 2012-12-31 15:03:03
    Temat: Re: na pohybel Pobieraczkowi :-D
    Od: "Konrad" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jawi" <t...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:50e18cc8$0$1221$65785112@news.neostrada.pl...

    > Ja dla przykładu w poniżej 2 minuty znalazłem choćby ten "TRIUMPH DES
    > WILLENS" rip z DVD (1,5GB) i to na żadnym jakimś YouTube, bo takie źródło
    > wskazywać to rzeczywiście obciach.

    Takie fulmy to w sieci potrafi znaleźć nawet mój pies - a jest na pewno
    bardziej inteligenty i ma większą wiedzę niż Andrzej Lawa.
    Znajdź mi coś z filmów dokumentalnych - "März des Jahres" albo "Warschau
    Führerparade" - tego nie ma w gównie w którym się pławicie bo bo ludzie
    którzy to trzymają się z tym na jutubie nie wychylają. Trzeba mieć dooatep
    do binarek i to tematycznych - i bardzo grzecznie prosiłem o jakaś
    alternatywe dla pobieraczka bo ja takiej nie znam.

    > Przelejesz mi na konto tyle co brał ten Twój niezastąpiony złodziejski
    > pobieraczek i wskażę ci źródło lub ściągnę i udostępnię, jeśli tak bardzo
    > chcesz.

    Wskaż - bardzo proszę.

    > Ręce opadają jakich pobieraczek ma obrońców.

    A jakich ma prześladowców - opada wszystko, nie tylko ręce.
    Niemniej jednak wygraliście - "już żaden internauta nie zostanie przez ten
    portal zamordowany" - gratulacje, na łonecie sie nie płaci :D

    Konrad