    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: na granicy 2
    Date: Tue, 14 Sep 2021 12:43:53 +0200 (CEST)
    <613e0111$0$23915$65785112@news.neostrada.pl>
    <shldpb$1tr9$1@gioia.aioe.org>
    <613e4b05$0$527$65785112@news.neostrada.pl>
    <1uwnzor8x2iw6.t64lf6o37la8$.dlg@40tude.net>
    <613fa255$0$513$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@4...net>
    <shptae$1t3f$1@gioia.aioe.org>

    Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> pisze:

    > A dlaczego nie?

    > Bo?
    > Innych się da:
    > https://www.comarch.pl/erp/blog/kasy-fiskalne-online
    -od-kiedy-obowiazek-i-dla-kogo/

    > A jakie masz wątpliwości?

    > Dokładnie tak samo ja w innych organizacjach pozarządowych.
    > Jakoś dziwnym trafem tymi dla kościoła rząd nie chce się pochwalić, a
    > ty (jak zwykle...) jeszcze masz jakieś wątpliwości, czy należy kościół
    > kontrolować.

    > Wojsko bez kapelanów.
    > Czas zacząć traktować wojsko poważnie.
    > Pozostałe urzędy, przedszkoła i szkoły zresztą również.

    Można inaczej: kapelan jeśli ze stopniem to i karabinem którego jest
    gotowy użyć i będzie używać zgodnie z przeznaczeniem.
    Luźny cytat książki "Starhip troopers": jak kapelan może błogosławić
    coś w czym nie chce brać (*osobiście*) udziału?
    Jak dla mnie stopień wojskowy dla w praktyce "pracownika cywilnego"
    nie wygląda bardzo poważnie a zaczyna mieć jakiś (większy) sens dopiero
    przy działaniu w warunkach naprawdę wysokich strat w sile żywej.

    --
    A. Filip