  • 1. Data: 2003-12-22 23:14:47
    Temat: mp3 "nagrane" z sieci, radia - czy legalne ?
    Od: "news" <color@{wytnijto}.gazeta.pl>

    Czy legalne jest posiadanie mp-trojek na dysku, takich ktore sobie powiedzmy
    nagralem z radia lub "zdumpowalem" z internetu (internet radio) ? Niektore
    radia internetowe "nadaja" w bardzo wysokiej jakosci (192-320 kbps) i takie
    pliki moga wygladac na "skopiowane" z oryginalnej lub pirackiej plyty CD,
    lub sciagniete w calosci z sieci p2p - czy potencjalny uzytkownik moze sie
    obronic teoria, ze mp3 ma z legalnego zrodla, tzn nagrane w czasie
    rzeczywistym np. z radia ?

  • 2. Data: 2003-12-23 10:03:20
    Temat: Re: mp3 "nagrane" z sieci, radia - czy legalne ?
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl>

    news wyskrobał(a):
> [...]
    > potencjalny uzytkownik moze sie obronic teoria, ze mp3 ma z legalnego
    > zrodla, tzn nagrane w czasie rzeczywistym np. z radia ?

    Nagranie z radia to nie jest legalne źródło.

    --
    Bartek Gliniecki

  • 3. Data: 2003-12-23 10:46:26
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <bs93t0$1ll$1@news.onet.pl>, Bartek Gliniecki wrote:
    > news wyskrobał(a):
    >
    > Nagranie z radia to nie jest legalne źródło.

    A dlaczego nie? Napisz coś więcej. Mam parę rzeczy z radia (i TV). Mam
    zacząć trzęść portkami?:) Pokasować? Złożyć czynny żal?

    Renata

  • 4. Data: 2003-12-23 10:51:32
    Od: Jureq <j...@o...Xwalka.ze.spamemX.pl>

    Bartek Gliniecki wrote:

    > Nagranie z radia to nie jest legalne źródło.

    A "własny użytek osobisty" z art 23 to już został skasowany???

  • 5. Data: 2003-12-23 19:59:07
    Od: "news" <color@{wytnijto}.gazeta.pl>

    "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl> wrote in message
    > Nagranie z radia to nie jest legalne źródło.

    No nie mow, ze nie moge na wlasny uzytek nagrac sobie audycji radiowej, na
    kasecie czy dowolnym innym nosniku.