  • 51. Data: 2003-08-09 17:14:59
    Temat: Re: molestowanie ? (nieletnia) - pilne
    Od: duraLex<f...@b...com>

    > Pytanie: czy to (tj. pomówienie kogoś o bycie pedofilem) jest tylko
    > naruszeniem Art 216 KK, czy już podpada to pod Art. 212 KK?
    >
    > Tak tylko się pytam...

    W zaleznosci od prawdziwosci przypuszczenia:
    Art 216 albo 213 (i wtedy Art 200 dla pedofila)

    *** duraLex

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 52. Data: 2003-08-09 17:39:48
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    >Co to ma do rzeczy?
    BTW. Dwa przykłady:
    - jeden w stylu twego przedpiśccy:
    http://kiosk.onet.pl/art.html?DB=162&ITEM=1124515
    - drugi pasujący bardziej do Ciebie:
    Kiedyś w "Rozmowach w toku" - zaczęło się od 20 letniego studenta i
    15-latki. Twierdzili, że zaczęli dopiero po ślubie (po 5 latach:
    25-latek i 20-latka - on po studiach, ona studentka). Wcześniej jednak
    kilkakrotnie pobili go (i to porządnie): ojciec dziewczyny, bracia ojca
    i matki dziewczyny, jej bracia (była dużo młodsza od nich).

  • 53. Data: 2003-08-09 17:40:50
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    >Przenieście się na pl.soc.dzieci albo na coś innego, bo to NTG
    Ale częściowo, bo niektóre rzeczy TG.:-)

  • 54. Data: 2003-08-09 17:42:10
    Temat: Odp: Nie straszyć rodziców Konwencj? mi tu! :)))
    Od: "Sandra" <S...@w...pl>

    Użytkownik Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:5...@4...com..
    .
    > Wszystko ładnie, ale pedofile

    co Ty mi tu z pedofilami wyjeżdżasz ojciec ma problem może wszystko jest ok.
    ale obawia sie o swoje dziecko i słusznie i pisze tylko o tym by nie
    zatracił relacji dzieckiem bo to jest ponad prawem i słusznie można młodego
    przestraszyć ale co kiedy nie zauważymy ,że nasze dziecko nas oszuka i nasze
    straszenie młodego nie przyniesie oczekiwanych efektów ? mimo prawa
    zaczełabym od dziecka by dyplomatycznie dotrzec jak dalece posuneła sie
    sprawa tych młodych ... a jesli to jest jakis zboczeniec to tez miałabym
    rękę na pulsie ale nic na siłe

    Sandra

  • 55. Data: 2003-08-09 17:54:36
    Temat: Re: Nie straszyć rodziców Konwencj? mi tu! :)))
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Ja nie twierdzę, że jest inaczej, natromiast twoje argumenty o miłości
    są zbieżne z postulatami środowisk pedofili (szczególnie
    homoseksualnych) w sprawie radykalnego obniżenia granicy wieku
    wyłączającej karalność KAŻDEGO stosunku seksualnego niezależnie od zgody
    nieletniego.
    I nie sądzę bynajmniej, że to miałaś na myśli - po prostu stanowienie
    prawa to zwykle wybór między mniejszym i większym złem.

  • 56. Data: 2003-08-09 19:06:49
    Od: "news" <color@{wytnijto}.gazeta.pl>

    "Artur Drzewiecki" <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> wrote in
    message
    > BTW. Dwa przykłady:
    > - jeden w stylu twego przedpiśccy:
    > http://kiosk.onet.pl/art.html?DB=162&ITEM=1124515

    Doskonaly przyklad podales.

    --
    Serwery wirtualne - http://www.komrel.net - fachowa samoobsluga!

  • 57. Data: 2003-08-09 19:30:29
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...com>

    napisał w wiadomości news:rtbajvcbvdn2hj74nm5q8m7snvd9p56kqq@4ax.com...

    > http://kiosk.onet.pl/art.html?DB=162&ITEM=1124515

    Śliczny przykład na wysoką szkodliwość braku właściwej edukacji seksualnej i
    opierania wszystkiego na zakazach oraz podjeściu "jeszcze masz czas i o
    niczym nie musisz wiedzieć". A potem - kiedy pojawiają się takie owoce
    niewiedzy (uzupełnionej tandetną pseudo-wiedzą w durnych filmów i pisemek) -
    taki pseudo-rodzic praktycznie wyrzuca własne dziecko na śmietnik, jak
    zepsutą zabawkę.

    Pozwolę sobie na jeden, konkretny cytacik: 'Profesor Lew-Starowicz: -
    Doświadczenia pokazują, że zabranianie czegokolwiek i unikanie tematu
    wywołuje efekt odwrotny od zamierzonego. Na przykład w konserwatywnej
    Wielkiej Brytanii znacznie więcej nastolatek "wpada" niż w wolnej Holandii,
    gdzie o seksie rozmawia się już z przedszkolakami.'

    BTW: AFAIK większość takich 'wyznań' w tanich pisemkach (jeśli nie
    wszystkie) to zwykłe science-fiction...

    > - drugi pasujący bardziej do Ciebie:

    [ciach]

    Dlaczego do mnie? Czy ja kogoś pobiłem???

    PS: sugeruję przejść na pl.soc.seks.moderowana, bo tutaj jest już kapeczkę
    OT, czyż nie?

  • 58. Data: 2003-08-09 19:32:52
    Od: "mer" <b...@i...pl>

    Użytkownik "news" <color@{wytnijto}.gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > "Artur Drzewiecki" <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> wrote in
    > message
    >
    > Doskonaly przyklad podales.

    Masz racje, że przykład jest doskonały. Szczególnie fragment:

    "Wychowana przez surową matkę i jeszcze bardziej rygorystycznego ojca, nie wiedziała
    nic o seksie.
    Bo rodzice wychodzili z założenia, że na uświadamianie ma jeszcze czas. O tym, że
    prawdziwym dowodem
    miłości dla chłopca jest seks, dowiedziała się z kolorowej prasy dla nastolatek."

    mer

  • 59. Data: 2003-08-09 20:06:23
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    >Dlaczego do mnie? Czy ja kogoś pobiłem???
    Niczego takiego nie sugerowałem.:-)
    Po prostu przykład, że kontakt np. 20-latka i 15-latki nie zawsze
    sprowadza się do tego, że on ją chce wykorzystać i to robi.

    >PS: sugeruję przejść na pl.soc.seks.moderowana, bo tutaj jest już kapeczkę
    >OT, czyż nie?
    Trochę tak - ostatni raz OT w tym wątku z mej strony.:-)

  • 60. Data: 2003-08-09 21:07:52
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    color@{wytnijto}.gazeta.pl news:bh0kvk$5a0$1@sklad.atcom.net.pl

    > Czy mozna cos (prawnie) zrobic

    zabij go. Koniecznie. I jego rodzine, psa, kota. No i oczywscie spal mu tez
    mieszkanie.

    a na powaznie - lubisz nie szanowac prywatnosci innych jak widze? nawet
    wlasnej corki? wyrazy wspolczucia

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )