    From: witek <w...@g...pl.spam.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: moja rozmowa z bok'iem w plusie
    Date: Thu, 09 Dec 2004 13:38:17 -0600

    ulver wrote:
    > Witam
    > Piec minut temu dzwonilem do plusa z zapytaniem co musze zrobic jesli nie
    > akceptuje warunkow nowej umowy. Gosciu pyta ktorego punktu nie akceptuje,
    > odpowiadam ze w tej chwili nie sobie nie przypominam :), pytam sie a co
    > jesli juz wskaze punkt, on na to ze mozemy negocjowac. Pozniej zaczalem
    > pytac o rozwiazanie umowy. Gosc twierdzi ze moge rozwiazac jesli nie
    > obowiazuje mnie zadna promocaj. Mowie mu ze akceptuje regulamin promocji ale
    > nie akceptuje nowego regulaminu. Odpowiedzial ze jesli wysle pismo ze nie
> [...]

    Jeżeli to oni zmienili regulamin a to go nieakceptujesz, to wyslij im
    pismo, ze nie akceptujesz nowego regulaminu.
    To oni powinni ci wypowiedzić umowę, a nie ty im.
    Jak ty im wypowiesz umowę to będzie twoja strata, bo zgodnie z warunkami
    promocji nie możesz tego zrobić (a właściwie to zawsze możesz, ale
    wówczas zapłacisz za rozwiązanie umowy przed końcem okresu promocyjnego).
    Polkomtel ma dwa wyjścia
    1) w związku z niezaakceptowaniem nowgo regulaminu wypowiedzić ci umowę
    i na tym się rozstaniecie.
    2) pociągnąć na warunkach na jakich podpisałeś promocję do końca okresu
    promocyjnego.